Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در صورتی که افراد در طول دوره سپرده‌گذاری خود در حساب مسکن جوانان شرایط سپرده‌گذاری مشابه شرایط سپرده‌گذاری در این حساب در شهر تهران را رعایت کرده باشند و بیش از مبالغ تعیین شده برای افزایش موجودی حساب در سایر شهر‌ها در این حساب پس‌انداز کرده باشند می‌توانند نسبت به انتقال حساب خود از سایر شهر‌ها به تهران برای دریافت تسهیلات خرید مسکن در پایتخت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع شرط انتقال این تسهیلات از سایر شهر‌ها به تهران رعایت حداقل سپرده‌گذاری مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات در شهر تهران است؛ بنابراین با رعایت این شرط هیچ محدودیتی از بابت انتقال این حساب به پایتخت برای خرید مسکن در شهر تهران وجود ندارد.

طبق اعلام بانک مسکن، این بانک در خصوص یک امکان دیگر برای افزایش قدرت تسهیلات خرید مسکن جوانان به منظور پوشش بخشی از هزینه خرید آپارتمان اعلام کرد: این افراد می‌توانند مابه التفاوت این تسهیلات با سقف تسهیلات انفرادی خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم را با خرید اوراق و دریافت تسهیلات از این محل جبران کنند و قدرت خرید تسهیلات خود را از این طریق افزایش دهند.

به عبارت دیگر دارندگان حساب پس انداز مسکن جوانان در زمان اقدام برای دریافت تسهیلات خرید مسکن می‌توانند علاوه بر تسهیلات مسکن جوانان تا سقف تسهیلات اوراق، با خرید اوراق، اقدام به دریافت تسهیلات ترکیبی کنند.

منبع:ایسنا
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وام مسکن پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳