Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@00:00:29 GMT

سرعت‌گیرهای شهر ساوه جمع‌آوری می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۳۷۱

سرعت‌گیرهای شهر ساوه جمع‌آوری می‌شود

ساوه_شهردار ساوه از جمع‌آوری همه سرعت گیرها در این شهر خبر داد و گفت: وجود این موانع و سرعت‌گیرها در زمان بحران و بروز حوادث تأثیر زیادی بر سرعت عمل خودروهای آتش‌نشانی و امدادی دارد.

به گزارش ایمنا، سیدمهدی حسینی با بیان اینکه  ستاد مدیریت بحران شهرداری تاکنون با وجود مشکلات مالی از اجرای اصول پیشگیرانه غافل نشده است ، اظهار کرد: با توجه به اینکه جمعیت شهر ساوه به حدود ۲۳۳ هزار نفر رسیده و بر اساس استاندارد باید به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش‌نشانی تاسیس شود، مدیریت شهری ساوه اقدام به احداث چهارمین ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک علوی کرده که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به کاهش منابع مالی شهرداری در نتیجه اجرای قانون تجمیع مالیات بر ارزش افزوده، لازم است اعتبارات استانی برای پیشگیری از بروز بحران در مناطق حاشیه و نوسازی تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی اختصاص داده شود، زیرا عمر ماشین‌آلات آتش‌نشانی شهرداری به بالای ۱۵ سال رسیده است.

شهردار ساوه تصریح کرد: شهرداری در سال گذشته با استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای اجرای طرح بازآفرینی شهری حدود ۵۵ کیلومتر از زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت کند که نقش مهمی را در کاهش خسارات ناشی از سیل بهاری داشت. 

وی با بیان اینکه شهرداری ساوه ضمن شناسایی نقاط آسیب‌پذیر شهر به لحاظ استحکام ساختمان‌ها، همه تلاش خود را برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: این شهر خطرپذیری زیادی در وقوع سیل، گرمای هوا، سرما و یخ‌زدگی و زلزله دارد و لازم است تا با ارایه آموزش‌های لازم در جهت پیشگیری از بروز و کاهش آسیب‌های ناشی از آن‌ها تلاش کنیم.

شهردار ساوه از جمع‌آوری همه سرعت گیرها در این شهر خبر داد و تصریح کرد: وجود این موانع و سرعت‌گیرها در زمان بحران و بروز حوادث تأثیر زیادی بر سرعت عمل خودروهای آتش‌نشانی و امدادی دارد.

کد خبر 386925

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ساوه سرعت مجاز آتش نشاني ستاد مدیریت بحران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند