Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، دانش آموزان سراسر کشور در یک‌سال گذشته از این طرح استقبال کرده به نحوی که طبق تازه‌ترین آمار، تا ٢٧ مرداد ٩٨ بیش از ١۴٧ هزار و ٨٩۶ دانش آموز در سراسر کشور در این طرح مشارکت کرده و عضو باشگاه لیگ دانش‌آموزی بانک صادرات ایران شدند و انتظار می‌رود همزمان با بازگشایی مدارس این رقم رشد چشمگیری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک صادرات ایران از سال گذشته با طرحی نوآورانه دانش‌آموزان را وارد عرصه بانکداری کرد و با فرهنگ‌سازی آن در مدارس سراسر کشور، طرحی را با عنوان حساب «سپهر دانش» راه‌اندازی کرده است که تا پایان مردادماه سال‌جاری نزدیک به ١۴٨هزار دانش‌آموز، در این طرح عضو شده و حساب باز کرده‌اند.

این طرح که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با صنعت بانکداری از سوی بانک صادرات ایران اجرا شده، همزمان با بازگشایی مدارس در مهر ٩٧ آغاز شد و توسعه فرهنگ بانکداری و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با خدمات نوین بانکی را در دستور کار خود قرار داد.

هدف طرح «سپهردانش»

آشنایی با امور بانکی، ورود به عرصه خدمات بانکداری و آموزش تدریجی مبادلات پولی و مالی به دانش‌آموزان و امکان واریز و برداشت از حساب شخصی، از جمله اهداف این طرح است.

مزایای طرح

بر اساس این طرح ، دانش‌آموزان سراسر کشور می‌توانند با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت طرح «سپهر دانش» نزد شعب این بانک و دریافت کارت ویژه دانش‌آموزی، ضمن بهره‌مندی از نرخ ١٠ درصدی سود سپرده، امکان افزایش موجودی، انجام تراکنش‌ها در درگاه‌های بانکداری الکترونیک، با عضویت در باشگاه مشتریان بانک از یک هزار جایزه ارزشمند به ارزش بالغ بر ۶ میلیارد ریال به قید قرعه برخوردار شوند.

 همچنین در این طرح با کسب امتیاز از تراکنش‌های انجام شده در درگاه‌های بانکداری الکترونیک، امکان بهره‌مندی از جوایزی همچون کمک هزینه خرید اقلامی مانند تلفن همراه هوشمند، تبلت، دوچرخه، نوشت افزار و لوازم ورزشی در قالب قرعه‌کشیهای باشگاه مشتریان برای دانش‌آموزان فراهم شده است.

علاوه بر این، دانش‌آموزان می‌توانند در قالب این طرح معادل دو برابر معدل موجودی حساب خود، تا سقف ۵ میلیون ریال در دوران ابتدایی (اول تا ششم) و ١٠ میلیون ریال در دوران دبیرستان (هفتم تا دوازدهم) کارت اعتباری مرابحه با امکان انتقال اعتبار به والدین به عنوان کمک‌هزینه خرید نوشت‌افزار و … دریافت کنند.

نکته جالب توجه اینکه دانش‌آموزان خردسال در ایران چندان امکان استفاده از فضای بانکی نداشته و باید به نام والدین خود حساب بانکی داشته باشند.

با اجرایی شدن طرح «سپهر دانش» در بانک صادرات ایران، دانش‌آموزان می‌توانند تا سقف دو میلیون ریال در هفته تراکنش داشته و از طریق تمامی درگاه‌های اینترنتی، خدمات بانکداری الکترونیک را انجام دهند.​

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند

 شهرام رئیسی  با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۴۵۵ نفر دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند، بیان کرد: ازاین‌بین ۳ هزار و ۶۲۱ نفر دانش‌آموز و ۱۶۷ نفر دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: خدمات تحصیلی مانند کمک‌هزینه تحصیل، توانمندسازی تحصیلی، مشاوره تحصیلی و … به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در استان سیستان و بلوچستان داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد سراوان با اشاره به ارقام هزینه‌کرد برای توانمندسازی دانش‌آموزان تحت پوشش، بیان کرد: سال گذشته بیش از ۲ میلیارد ۳۸۷ میلیون ۱۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه شد.

رئیسی با بیان اینکه تعداد ۲۵۰ نفر حامی معلم حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

وی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه باهدف حمایت هر چه بیش‌تر از کودکان و دانش‌آموزان نیازمند و سپرده‌گذاری قرض ماندگار در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از دیگر نکاتی است که می‌تواند تعامل بین کمیته امداد و آموزش‌وپرورش را تقویت سازد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران