Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@14:38:02 GMT

منتظر تغییرات شگرف در ساعت اپل جدید نباشیم؟!

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۴۸۹

منتظر تغییرات شگرف در ساعت اپل جدید نباشیم؟!

ایتنا - یک منبع آگاه می‌گوید اپل امسال هم نمایشگرهای مورد استفاده در این ساعت را تولید می‌کند، ولی تغییری در این نمایشگرها ایجاد نشده است.
اپل قصد دارد طی هفته‌های آینده چند مدل جدید از ساعت‌های هوشمند خود را روانه بازار کند، اما منابع مطلع می‌گویند این ساعت‌ها ویژگی‌های تازه خاصی ندارند.

به گزارش ایتنا از مهر، اپل هر شهریور ماه از محصولات تازه خود رونمایی می‌کند و طی مراسمی گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های جدید و برخی خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تازه‌اش را عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حالی که همه منتظر هستند ساعت‌های جدید اپل از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار باشند، اما به جز افزوده شدن یک مدل تازه با پوشش تیتانیوم تغییر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدیدی در ساعت‌های مذکور به وجود نیامده است.

یک منبع نزدیک به شرکتی ژاپنی Japan Displays که نمایشگرهای OLED ساعت‌های جدید اپل را تولید خواهد کرد، نیز می گوید این شرکت امسال هم نمایشگرهای مورد استفاده در این ساعت را تولید می‌کند، ولی تغییری در این نمایشگرها ایجاد نشده است.

انتظار می رود ساعت‌های جدید اپل برای اندازه‌گیری فشار خون، قند خون و ردگیری وضعیت خواب هم قابل استفاده باشند، اما این ویژگی‌ها نیز جدید نیستند و بسیاری از شرکت‌های رقیب اپل آنها را ارائه کرده‌اند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل ساعت اپل ساعت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند