Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی بحرالعلوم امروز در نشست خبری حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت به مناسبت هفته دولت، افزود: کانون های قرآن و عترت و مراکز فعال در حوزه قرآن و عترت در دانشگاه های علوم پزشکی همچون گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند و سعی داریم جمعیت بیشتری را در این زمینه جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی در روزهای ۸ تا ۱۰ آبان ماه ۹۸ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می شود. در این دوره ۷۰ هزار نفر شرکت کرده اند و این در حالی است چهار سال پیش تعداد مشارکت کنندگان ۱۷ هزار نفر بود.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت یادآور شد: متنوع کردن بخش های مختلف و فعال کردن کانون ها و هدف گذاری جذب بیشتر مخاطبان از جمله تفاوت های این دوره از جشنواره است. ضمن اینکه این دوره از جشنواره ۴۰ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی و هنری دارد.

وی گفت: در بحث آموزش قرآن نیز دهمین دوره تربیت دانشجو معلم قرآن از فردا ۴ شهریور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران آغاز می شود و با آموزش مبانی حفظ، مفاهیم و صحیح خوانی وارد دوره کارورزی می شوند.

بحرالعلوم از ابلاغ فعالیت های آموزشی حوزه نماز خبر داد و گفت: با همکاری ستاد اقامه نماز و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و وزیر بهداشت، موضوع آموزش و تشویق نماز به دانشگاه ها ابلاغ شده است.

وی از ارائه آموزش به ائمه جماعات دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز وابسته به وزارت بهداشت خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۰۰ نفر از ائمه جماعات دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز وابسته به وزارت بهداشت در شهریورماه در چهار فاز در مشهد گردهم می آیند و آموزش های لازم به آنها ارائه می شود.

کد خبر 4701658

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کنکور 98 دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران سازمان سنجش انتخاب رشته دانشگاه پیام نور دانشگاه های ایران حسین توکلی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت بهداشت آموزش پزشکی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدرسی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنکور سراسری در ۱۱ حوزه استان بوشهر آغاز شده است که در مجموع ۱۶ هزار و ۲۴۲ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در دانشگاه خلیج فارس، در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۷۷۶ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی هزار و ۴۵۰ نفر، هنر ۲۴۳ نفر، علوم تجربی ۲ هزار و ۶۴۲ نفر و زبان‌های خارجی ۶۰۶ نفر رقابت می‌کنند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۱ حوزه آغاز شد.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا برگزار می‌شود.

۶۳ درصد داوطلبان خانم هستند

وی با اشاره به افزایش تعداد داوطلبان نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: در مجموع در بین کنکوری‌های امسال استان بوشهر، تعداد داوطلب ۶۳ درصد خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: در شهر بوشهر پنج هزار و ۷۱۷ نفر بیشترین داوطلب ثبت‌نام کرده هستند که در دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

مدرسی تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در خارگ ۶۱ نفر و تنگستان ۶۰۷ نفر اعلام و تصریح کرد: در حوزه امتحانی جم یک‌هزار و ۱۶۴ نفر، دشتستان ۳ هزار و ۵۶۲ داوطلب، دشتی یک‌هزار و ۲۶۶ نفر و دیر ۱۷۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر ادامه داد: در حوزه‌های امتحانی دیلم ۴۴۳ نفر، عسلویه ۳۷۵، کنگان ۹۷۶ و گناوه یک‌هزار ۲۹۵ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: درصد داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۶۰ درصد آقا و ۴۰ درصد خانم هستند.

کد خبر 6088477

دیگر خبرها

  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین