Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش کارگران، در حالیکه ۴ روز بیشتر به زمان آغاز جشنواره سوم تفریحی ورزشی و خانوادگی کارگران باقی نمانده تقریبا حضور تمامی استانها برای این رویداد مهیج قطعی شده است و به نظر می رسد یکی از پر بار ترین جشنواره های خانوادگی را این بار در سنگاچین بندر انزلی شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران طی روزهای ۶ تا ۹ شهریورماه در مجموعه زیبای اقامتی کارگران سنگاچین بندر انزلی با حضور کارگرانی از تمامی استانها برگزار خواهد شد. دو جشنواره قبلی در نیمه شهریورماه طی سالهای ۹۶ و ۹۷ برگزار شد اما اینبار به دلیل تقارن ماه محرم با نیمه شهریورماه ، جشنواره ۱۰ روز زودتر برگزار می شود.

برای جشنواره امسال علاوه بر فوق برنامه های دو دوره قبلی، بازیها و تفریحات و مسابقات سرگرم کننده خوبی در ساحل و سالن و زمین های بازی محوطه مجموعه سنگاچین در نظر گرفته شده و پیش بینی می شود لحظات خوب و خاطره انگیزی برای کارگران و خانواده های ایشان رقم بخورد.

مسابقاتی که برای این جشنواره در نظر گرفته شده بیشتر جنبه تفریحی و سرگرمی دارد و البته نوعی حس رقابت را هم در بین شرکت کنندگان ایجاد می کند تا جذابیت آن دو برابر شود.

کد خبر 4701669

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش کارگران جشنواره فرهنگی ورزشی بندرانزلی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی کشتی فرنگی گابریل کالدرون کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پارس جنوبی جم فوتسال جام باشگاه های آسیا کشتی تیم فوتسال مس سونگون فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پس از برگزاری موفق دومین نمایشگاه «ماه دوم» که در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ با استقبال خوب هنرمندان شاخص و شهروندان، روبرو شده بود، سومین نمایشگاه «ماه دوم» با کیوریتوری محمدعلی سعیدی زیر نظر مدیریت هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه «ماه دوم» در اردیبهشت ۱۴۰۳ با مشارکت هنرمندان مطرح و نمایش منتخبی از آثار ۳۰ هنرمند معاصر شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه تا ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج‌شنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ به غیر از ایام تعطیل دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه آثاری از : ناصر اویسی/ رضا بانگیز/ اردشیر بروجنی/ بهمن بروجنی/صادق بریرانی/ طاها بهبهانی/صادق تبریزی/ بهنام جلالی جعفری/ هادی جمالی/مهدی حسینی/ ابراهیم حقیقی/ مصطفی خزایی/کامبیز درمبخش/محمدعلی سعیدی/ هوشنگ سیحون/ پرویز شاپور/ منیژه صحی/ امیر شاهرخ فر یوسفی/ منصور قندریز/ عباس کیارستمی/ مارکو گریگوریان/ مرتضی گودرزی دیباج / حسین محجوبی / اردشیر محصص/ ایراندخت محصص/ بهمن محصص/ مرتضی ممیز/ بهداد نجفی اسدالهی/ احمد نصرالهی/ رضا هدایت در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۶۰۴۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک