Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:56:42 GMT

انقلاب قلابی زیدان؛ کلاهی که بر سر رئال رفت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۷۶۲

انقلاب قلابی زیدان؛ کلاهی که بر سر رئال رفت

رئال مادرید با تیمی بسیار شبیه به تیم سال 2014 خود به مصاف رئال وایادولید رفت و در خانه با تساوی 1-1 متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته دوم لالیگا با همان خط حمله ای که 5 سال پیش در آنوئتا برابر سوسیداد قرار گرفت، به میدان رفت. مصدومیت ادن هازارد و نیمکت نشینی وینیسیوس باعث شد تا خط حمله رئال دقیقا همانی باشد که سال 2014 در زمین سوسیداد به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که مربیگری اش را آنچلوتی برعهده داشت و در آن بازی با وجود اینکه ابتدا 0-2 پیش افتاد، در نهایت 4-2 بازنده شد.

این نشان می دهد که ترکیب اصلی رئال در تمام این سال ها چه تغییرات اندکی داشته است. هفته قبل برابر سلتاویگو هم ترکیب رئال تکراری و مشابه فصول گذشته بود.

 

 

 

 

 

31 آگوست 2014 در شکست 4-2 از سوسیداد، کریستیانو رونالدو به دلیل خستگی ناشی از حضور در مراسم بهترین های یوفا به سن سباستین سفر نکرد. رئال با گل های راموس و گرت بیل پیش افتاد ولی سپس 4 گل دریافت کرد و بازنده شد. ترکیب خط خمله رئال را خامس، کریم بنزما و گرت بیل تشکیل می دادند در حالی که در میانه زمین، ایسکو، تونی کروس و مودریچ حضور داشتند. از این سه نفر، کروس و ایسکو شب گذشته برابر وایادولید هم در میدان بودند ولی مودریچ محروم بود.

 

5 سال بعد در برنابئو، هواداران رئال که ناراضی از فصل گذشته و با انگیزه مشاهده یک ترکیب متفاوت به برنابئو آمده بودند، همان بازیکنان تکراری را در زمین دیدند و تنها بازگشت خامس پس از دو سال باعث شور و شوق شان شد. دنی کارواخال، مارسلو و راموس نیز مثل تیم 5 سال پیش در ترکیب رئال حاضر بودند. فقط کاسیاس، په په و لوکا مودریچ تفاوت ها نسبت به تیم 5 سال پیش در آنوئتا بودند. رئال در آن فصل بدون جام به کار خود پایان داد.

در همان فصل و بازی برگشت برابر سوسیداد نیز 9 بازیکن ترکیب اصلی رئال، مشابه ترکیب شب گذشته بودند. تفاوت تنها در کاسیاس و ایارامندی است.

 

 

 

 

فصل جاری رئال بازیکنانی مثل ادن هازارد، مندی، یوویچ، رودریگو و میلیتائو را به خدمت گرفته است و به جز هازارد، دیگران همگی بازیکنان ذخیره هستند. یوویچ ذخیره بنزماست، مندی ذخیره مارسلو است، میلیتائو ذخیره واران و رودریگو هم برای تیم دوم باشگاه بازی می کند. این در حالی است که زیدان چند ماه پیش و پس از بازگشت خود به رئال، وعده یک انقلاب اساسی در رئال را داده بود. انقلابی که به نظر قلابی بود؛ مگر اینکه در فاصله هشت روز تا پایان نقل و انتقالات، شاهد جذب نیمار و نیز یک هافبک باکیفیت و فیکس باشیم.

 

 

 

 

رئال مادرید زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ تابستان گذشته قراردادش با رئال مادرید را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد و در پایان فصل جاری این قرارداد به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به گوش می‌رسد.

این بازیکن در طول این فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی رئال پیدا نکرد و همین موضوع باعث ناراحتی او شده و گفته می‌شود که شاید از این باشگاه جدا شود تا در آخرین سال حضورش در دنیای فوتبال بتواند فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

این ستاره کروات در دیدار یکشنبه شب برابر بارسلونا که با پیروزی شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی رئال حضور داشت و عملکرد خوبی را هم به نمایش گذاشت و به تیمش در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازیکن کمک کرد.

هواداران رئال مادرید که از این پیروزی بسیار خوشحال بودند پس از پایان بازی در بیرون از درهای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتظر مودریچ ماندند و پس از بیرون آمدن او از ورزشگاه همگی فریاد:« مودریچ بمان، مودریچ بمان!» سر دادند تا به این شکل از ستاره تیم‌شان خواسته باشند که قراردادش را بار دیگر با این باشگاه تمدید کند.

دیگر خبرها

  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!