Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@17:23:13 GMT

حرکت اقتصادی آزادشهر رو به جلو است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۸۷۶

حرکت اقتصادی آزادشهر رو به جلو است

ابراهیمی گفت: حرکت روبه‎جلویی در حوزه اقتصادی در شهرستان آزادشهر اتفاق افتاده است و امیدواریم بتوانیم اقتصاد پایدار و با دوام برای مردم به وجود بیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علیرضا ابراهیمی» امروز (یکشنبه 3 شهریور) در آیین افتتاح و کلنگ‎زنی پروژه‎های هفته دولت اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی قرار دارد که چهل سال از عمر آن می‎گذرد و در این مدت سختی‎ها، فشارها و تحریم‎ها ملت را از پای در نیاورده و کشور در امتداد راه شهدا اهداف خود را دنبال می‎کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرایط اقتصادی فشار را بر مردم بیشتر کرده و گرفتاری‎های مردم در حوزه اقتصاد سخت‎تر از گذشته شده و این مسیر پر قدرت و شکوه و عظمت ملت ایران همچنان ادامه دارد.

 

ابراهیمی تاکید کرد: اگر امروز مشکلات اقتصادی روزبه روز در حال افزایش است ولی اراده‎های مردم نیز به این نسبت افزایش یافته است.

 

وی گفت: امروز به پاس ارج نهادن به تلاش بخش‎های دولتی، شهرداری‎ها و دهیاران در این مراسم حاضر شدیم، در آزادشهر مسئولان برای رضایتمندی مردم تلاش می‎کنند.

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شهرستان‎های آزادشهر با اعتبارات حداقلی اقدامات خوبی از سویی مسئولان اتفاق می‎افتد و با همت جهادی شاهد بودیم که مشکلات یک هزار واحد تعمیراتی بر اثر سیل توسط مسئولان پیگیری شد.

 

ابراهیمی متذکر شد: نگاه به مردم و امیدواری که مردم دارند باید توجه شود و مبارزه با فساد را قوه قضائیه شروع کرده و از آیت‎الله رئیسی که این امید را در دل مردم به وجود آورده تشکر می‎کنیم.

 

وی با بیان اینکه شرکت پرهام 400 میلیارد تومان پول مردم را برد و برخی از مردم را دچار مشکلات سخت اقتصادی کرد، افزود: پرهام یک آشفتگی را در بین مردم ایجاد کرد و امروز شاهد بودیم که مسئولان قوه قضائیه نسبت به این آشفتگی و فساد در شهرستان آزادشهر بی‎تفاوت نبودند.

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم پاکدستی را از افراد در هر جایگاهی انتظار دارند، افزود: کسانی که به خون شهدا خیانت کنند قطعا رسوا خواهند شد و نمونه آن را حتی در مقام ریاست جمهوری در انقلاب شاهد بودیم.

 

ابراهیمی با بیان اینکه سه پروژه بزرگ در شهرستان آزادشهر در نظر گرفته شده است، گفت: این پروژه‎ها بیانگر این است که حرکت روبه‎جلویی در حوزه اقتصادی در شهرستان آزادشهر اتفاق افتاده است و امیدواریم بتوانیم اقتصاد پایدار و با دوام برای مردم به وجود بیاوریم.

 

وی یادآور شد: بزرگراه آزادشهر به شاهرود جزو 10 پروژه بزرگ راهداری در کشور است و با 60 میلیارد تومان اعتبار این پروژه دنبال می‎شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد عید غدیر روز جهانی مسجد اردبیل شیراز اقتصاد مساجد اصفهان نماینده مردم آزادشهر در مجلس پروژه های هفته دولت ابراهیمی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم

اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در این تجمع با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین پیوستند.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روز‌ها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشور‌های غربی می‌گذرد، نشان می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیرو‌های گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود