Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرگر معتقد است بازی نکردن لاکازت مقابل لیورپول، تاکتیکی بوده است.

طرفداری - جیمی کرگر، اسطوره لیورپول و کارشناس شبکه اسکای اسپورتس به بیان دلیل عدم علاقه لیورپول به جذب نیکولاس پپه پرداخت.

توپچی‌ها تابستان امسال تصمیم گرفتند سرمایه گذاری عظیمی روی وینگر ساحل عاجی سابق لیل انجام بدهند و 80 میلیون یورو برای به خدمت گیری این بازیکن هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپه در حالی به آرسنال پیوست که تیم‌هایی چون بایرن مونیخ و لیورپول نیز شرایط او را زیر نظر داشتند.

به گزارش فوتبال-لندن، کرگر درباره عدم تلاش لیورپول برای به خدمت گیری نیکولاس پپه می‌گوید:

نیکولاس پپه اغلب در سمت راست خط حمله بازی می‌کند و به داخل می‌زند. به همین خاطر هم لیورپول هیچ گاه برای خریدش تلاش نکرد. شایعات زیادی منتشر شد ولی پپه در واقع بازیکنی شبیه محمد صلاح است. اوبامیانگ همین کار را از سمت چپ انجام می‌دهد و به داخل می‌زند. نمی‌گویم آنها وینگر صرف هستند و خیلی نزدیک به کناره‌ها بازی می‌کنند ولی می‌توان درک کرد چرا لاکازت مقابل لیورپول در مرکز خط حمله قرار نگرفت. 

به نظر من این یک تصمیم تاکتیکی بود. وقتی مقابل لیورپول بازی می‌کنید، باید از فضای پشت سر دو دفاع کناری که احتمالا خلاق ترین بازیکنان آنها هستند، استفاده ببرید. به نظرم امری به همین نکته دقت کرده و فکر کرده چه دفاعی بازی کنم چه این دو فول بک را به عقب برانم، اگر آنها حمله کردند، می‌توانیم از فضای پشت سرشان استفاده کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد

به گزارش حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد، آیت‌الله " سید محمد سعیدی " در مراسم گرامیداشت حادثه طبس و شهید محمد منتظر قائم که با حضور اقشار مختلف مردم در امامزاده سید صدرالدین قنبر میبد برگزار شد افزود: در حمله آمریکای جهانخوار به طبس خداوند نیروهای خودش را که به چشم آمریکایی‌ها نمی‌آمدند به نصرت ملت ایران فرستاد و شکست تلخ و تحقیرآمیزی را به دشمنان ا تحمیل کرد.   وی با بیان اینکه در حادثه طبس همه در خواب بودند و بالگرد آمریکایی در حال بلند شدن از زمین به هواپیمای خودی برخورد کرد افزود: آمریکایی‌ها برای آزادی گروگان‌هایشان آمده بودند اما شن‌های طبس به امر خدا برخاستند و فضا را برای آمریکایی‌ها چنان مکدر کردند که با تلفات سنیگن فرار را بر قرار ترجیح دادند.   امام جمعه قم گفت: آمریکایی‌ها برای اینکه اسناد مهمی که در نزد خود داشتند به دست ایران نیافتد با مزدورانشان از جمله بنی صدر تماس گرفتند و با بمبارانی که در طبس رخ داد شهید محمد منتظر قائم که برای حفاظت از اسناد و مقاومت اعزام شده بود به درجه شهادت نائل شد .   آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه خداوند در حادثه طبس یک بار دیگر نصرت خود را به مومنین آشکار ساخت گفت: بنابراین اگر خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می‌کند.

وی در ادامه افزود: امروز ایران اسلامی به چنان اقتدار و عظمتی رسیده که در هفته‌های اخیر توانست در پی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، عمق خاک رژیم جنایتکار اسرائیل را آماج حملات خود قرار دهد .   شهید محمد منتظر قائم متولد سال ۱۳۲۷ در شهر فردوس از توابع استان خراسان است، خانواده محمد به علت ایستادگی پدرش در مقابل جیره‌خواران حکومت وقت مجبور به هجرت از فردوس می‌شوند و در شهر و دیار پدرش، یعنی یزد سکنی می‌گزینند ولی این تازه ابتدای راه زندگی استکبار ستیزانه محمد است که رقم می‌خورد.   این شهید اولین فرمانده وقت سپاه پاسداران یزد و نخستین شهید مبارزه با نفوذ نظامی آمریکا به ایران است که در پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۹ در حمله نظامیان این کشور به صحرای طبس که با هدف آزاد کردن گروگانهای لانه جاسوسی آمریکا انجام شد به فوز عظیم شهادت نائل آمد.   استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • آیا لیورپول و آرسنال هنوز هم می توانند قهرمان لیگ شود؟ تحلیل کرگر و نویل / زیرنویس فارسی