Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با هدف ایجاد آگاهی در خصوص نقش واقعی پدر در زندگی دختران و به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی، برنامه ای با عنوان «دختر بابا»  روز ۷ شهریور ماه از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۷ در فرهنگسرای امام برگزار می شود. در این برنامه تدارکات لازم برای حضور پدران به همراه دختران ۱۲ تا ۱۵ ساله در اردوی یکروزه فرهنگسرای امام دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو کارگاه ارتباط موثر دختران و پدران با حضور حجت‌الاسلام محمد برمایی، بازی‌های گروهی چون فوتبال دستی، تیراندازی، هفت سنگ، الوار، طناب کشی، پینت بال و غیره برگزار خواهد شد.  

لازم بذکر است در پایان اردو که با همکاری فرهنگسرای امام و رازی برگزار می شود، به ۱۰ پدر و دختری که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند نشان پدر و دختر موفق اهدا می‌شود.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۵ شهریور ماه به مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۱ واقع در خیابان ولیعصر(عج) نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه شهید حسین سخنور، خانه فرهنگ شیخ هادی و میدان حر خانه فرهنگ، میدان منیریه، خیابان ابوسعید، کوچه سوم و میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی بوستان رازی فرهنگسرای رازی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن ۵۵۴۲۳۳۵۳ تماس بگیرند.

کد خبر 4701664

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای امام فرهنگسرای رازی خانواده سبک زندگی ایرانی اسلامی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه اربعین حسینی سازمان حج و زیارت شورای شهر تهران نیروی انتظامی پیروز حناچی حج تمتع 98 پلیس راهور وضعیت معابر شهردار تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر

ویژه برنامه سپاس معلم همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان زابل نیز به اجرا درآمد در این مراسم باشکوه به نشانه تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر معلمان و اساتید حوزه و دانشگاه،  طی آئینی زنگ دانش نواخته شد.

در پایان این مراسم با اهدای بسته‌های نفیس و  لوح تقدیر از معلم‌های نمونه و تلاشگر شهرستان زابل تجلیل به عمل آمد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - سیستان و بلوچستان 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند
  • تبیین و ترویج اندیشه های مهدوی در عصر شیخ الائمه
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر