Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کولانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ضمن تبریک هفته دولت به تمامی خدمتگزاران مردم و دولتمردان اظهار داشت تاثیر خدمات منابع طبیعی در زمینه‌های مختلف اعم از آبخیزداری، جنگلکاری و جنگلداری، بهره برداری و اقدامات حفاظتی بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در سال ۹۷ از اعتبارات صندوق توسعه ملی ۲۰۰ میلیارد ریال به منابع طبیعی استان اختصاص یافت که ما در کمترین زمان اقدام به عملیات مکانیکی و بیولوژیکی در ۱۴ حوزه آبخیز شهرستان‌ها در سطحی معادل ۱۳۴ هزار هکتار نمودیم که تاثیرات آن‌ها در سیل‌های اخیر به خوبی بر همگان مشهود بود.

کولانی اضافه کرد این اقدامات مثبت زمینه‌ای شد برای افزایش اعتبار در سال ۹۸ که مبلغ سی و چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی و در قالب طرح بوم سازگان زاگرس به استان اختصاص یافت که بلافاصله پس از نشست‌های کارشناسی اجرای عملیات‌های آبخیزداری، جنگل کاری، مرتع، بهره برداری، کاداستر اراضی ملی، گارگاه‌های آموزشی و تسهیلگری  برای ۱۴ شهرستان و ۲۰ پروژه در نظر گرفته شده که قراراداد‌ها منعقد و اقدامات عملیاتی همزمان با هفته دولت در ۱۲ مورد افتتاح و ۸ مورد کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

 

 اجرای ۱۳۴ هزار هکتار پروژه ابخیز داری در کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ۳ میلیون و ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس

بدیعی گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در حوزه آبخیزداری دستگردان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب آب در بند‌های خاکی و سازه‌های سنگی ملاتی وجود دارد.

وی همچنین افزود: در سازه‌های سنگ ملاتی حوزه سد دربید ۳۵۰هزار متر مکعب آبگیری شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طبس با اشاره به آبگیری ۲۰۰ هزار متر مکعب در حوزه کریت گفت: بند خاکی ملوند نیز ۶۰۰ هزار متر مکعب آبگیری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی
  • آبگیری ۳ میلیون و ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل