Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ونچربیت، یکی از این خدمات عرضه تراشه  Ascend ۹۱۰ برای تقویت سرویس های کلود و پایگاه های داده است. همچنین این شرکت قصد دارد یک فریم ورک منبع باز به نام MindSpore طراحی کند که کدنویسی برای محصولات هوش مصنوعی را راحت تر می کند. با استفاده از این خدمات ذخیره سازی حجم انبوهی از داده برای تغذیه ابزار، محصولات و نرم افزارهای هوش مصنوعی و ارتقای دانش و درک آنها هم ممکن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواوی از سه سال قبل تلاش های خود برای تمرکز بر روی بازار هوش مصنوعی را آغاز کرده و قبلا هم تراشه های خاص هوش مصنوعی برای تقویت سخت افزارهای این چنینی به نام های Ascend Nano  و Tiny را عرضه کرده بود. این شرکت نمونه هایی خاص از تراشه Kirin را هم با هوش مصنوعی بالا عرضه کرده که بر روی گوشی های هوشمند و دیگر ابزار فناوری نصب شده و توانایی های آنها را افزایش می دهد.

تراشه Ascend ۹۱۰ یک تراشه ۳۰۰ واتی است که نمونه ساده تر آن به نام Ascend ۳۱۰ بر روی گوشی ها قابل نصب خواهد بود. البته هواوی تنها شرکتی نیست که بر روی ساخت تراشه های هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده و ان ویدیا و اینتل نیز تلاش های خود را در این زمینه آغاز کرده اند.

یکی از مهم ترین چالش های استفاده گسترده از این تراشه ها قیمت بالای آنهاست که حداقل ده هزار دلار برآورد می شود. البته پیشنهاد می شود گوگل، فیس بوک، اپل، آمازون و غیره از این تراشه ها با قیمت های بالا هم استقبال کنند.

کد خبر 4701286

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواوی هوش مصنوعی تراشه فناوری نانو نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان فناوری فضایی تحقیقات علمی هوش مصنوعی شرکت هواوی ماهواره امنیت اطلاعات اینترنت گوشی هوشمند هوشمندسازی زیست فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام