Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: بررسی ۲۸ ماه گذشته (ابتدای دولت دوازدهم تا پایان تیرماه ۹۸) گویای آن است که بیش از یک میلیون و ۶۳هزار نشست و برخاست هواپیما ثبت شده و با این تعداد پرواز بیش از ۱۳۰ میلیون و ۳۴۸ هزار نفر مسافر جابجا شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: بررسی ۲۸ ماه گذشته (ابتدای دولت دوازدهم تا پایان تیرماه ۹۸) گویای آن است که بیش از یک میلیون و ۶۳هزار نشست و برخاست هواپیما ثبت شده و با این تعداد پرواز بیش از  ۱۳۰ میلیون و ۳۴۸ هزار نفر مسافر جابجا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراه با یک میلیون و ۶۳ هزار و ۲۲۱ پرواز در فرودگاه های کشور، ۱۳۰میلیون و ۳۴۸ هزار و ۲۵۹ نفر مسافر داخلی و خارجی سفر کردند و همچنین یک میلیارد و۲۸۷ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۳۱۹ کیلوگرم بار ارسال و پذیرش شده است.

 

بنابراین گزارش، در بخش هوایی سال ۹۶ با انجام ۴۹۵ هزار و ۷۵۶پرواز، ۶۱ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۲۴۶ نفر مسافر جابه جا شدند و در سال ۹۷ نیز ۴۲۷هزار و ۸۰۳ پرواز، بالغ بر ۵۱ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۸۱۳ نفر مسافر مسافرت کردند.

 

سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان ساخت: امسال تا پایان تیرماه، کل نشست و برخاست هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی به تعداد ۱۳۹هزار و ۶۶۲ رسید.

 

براساس این گزارش، علاوه بر اینکه با این تعداد پرواز ۱۷ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر مسافر اعزام و پذیرش شد؛ مقدار ۱۷۲ میلیون و ۸۷۵هزار و ۳۶۳ کیلوگرم بار نیز پذیرش و ارسال شد.

 

همچنین اکنون ۹ فرودگاه بین‌المللی و ۳۰ فرودگاه مرز هوایی در کشور وجود دارد و تعداد فرودگاه‌هایی که عملیات نشست و برخاست هواپیما و اعزام و پذیرش مسافر در آن انجام می شود، ۵۲ فرودگاه است که پنج فرودگاه  متعلق به مناطق آزاد و شرکت نفت است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد عید غدیر روز جهانی مسجد شیراز شبستان یزد خطبه های نماز جمعه نماز جمعه روزنامه عید غدیر خم سازمان هواپیمایی کشوری حمل و نقل هوایی فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرسhttps://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • تداوم بارندگی همراه با رعد و برق شدید در امارات+فیلم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)