Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@04:21:27 GMT

مسئولیت در جامعه اسلامی یک فرصت است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۷۴۴۲

مسئولیت در جامعه اسلامی یک فرصت است

‌رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در استان تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی  در نشستی خبری  به مناسبت  هفته دولت در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، بیان کرد: مسئولیت در جامعه اسلامی یک فرصت است و باید آن را قدر بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: شهید رجایی و شهید باهنر با خدمت صادقانه و خدمت رسانی به مردم ماندگار شدند ، شهیدان رجایی و باهنر سختی ها و مشکلات را تحمل و در شکنجه های فراوان مقاومت کردند.

وی تصریح کرد: این مردهای آسمانی در پی اشرافی گری نبودند، آن ها مردهای جهادی و خدمتگذار مردم ایران بودند.

 در ادامه  به مراسم‌های این ایام در استان تهران اشاره کرد و ضرورت بازدید نسل جوان و نوجوان از موزه و خانه شهید رجایی را مهم دانست و اظهار کرد: بازدید از موزه خانه شهید رجایی در میدان بهارستان از جمله برنامه هایی است که در این ایام پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برنامه محوری این ایام افزود: مراسم بزرگداشت شهدای شهریورماه از جمله شهیدان رجایی و باهنر، آیات شهید مدنی و قدوسی، شهیدان لاجوردی، اندرزگو، عراقی و فرزندش حسام و سرتیپ دستجردی ساعت ۱۰صبح روز سه شنبه پنجم شهریورماه در مجتمع رفاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: پخش مستقیم مراسم دعای ندبه در جوار تربت شهدا و نثار گل و ادای احترام به مزار شهدا در بهشت زهرا در صبح جمعه هشتم شهریور از دیگر برنامه های پیش بینی شده این ایام است.

محمودی گفت: برنامه ها و مراسم متعددی در سطح تهران و شهرستان های استان تهران پیش بینی شده است که با حضور سخنرانان و شخصیت های کشوری و لشکری برگزار می شود.

رییس ستاد برگزاری مراسم هشتم شهریورماه استان تهران تاکید کرد: دیدار مسئولان با مردم در نمازهای جمعه و سخنرانی مسئولان اجرایی در نمازهای جمعه شهرستان های استان تهران در هشتم شهریور و تبلیغات محیطی این ایام از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دولت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در این مراسم با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محورها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم.
سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • معلم هایی که ستاره شدند
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد