Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:49:10 GMT

قبوض برق دفتر مشق می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۱۸۴

قبوض برق دفتر مشق می‌شود

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر گفت: از محل کاغذ صرفه جویی شده حذف قبوض برق، برای مهرماه امسال، دفتر مشق مورد نیاز یکصدهزار دانش آموز در مناطق محروم تامین می‌شود. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدحسن متولی زاده، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سالانه 12 هزار درخت قطع و میلیون‌ها لیتر سوخت صرف تهیه و صدور قبض کاغذی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال خوب مشترکان از این طرح افزود: این طرح در برخی استان‌ها بصورت کامل اجرا شده است و اجرای کامل آن در استان‌های دیگر در دست انجام است.

متولی زاده با بیان اینکه با حذف قبوض کاغذی برق، صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف کاغذ در کشور و همچنین نیروی انسانی توزیع کننده آن صورت می گیرد، گفت: از محل کاغذ صرفه جویی شده حذف قبوض برق، برای مهرماه امسال، دفتر مشق مورد نیاز یکصدهزار دانش آموز در مناطق محروم تامین می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 28 میلیون مشترک شماره تلفن خود را برای حذف قبوض کاغذی ثبت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، ساده ترین راه ثبت نام از طریق پیامک و ارسال شناسه قبض برق به سرشماره 10001521 برای شهروندان تهرانی و 20001521 برای سایر هم‌وطنان در دیگر استان‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT11 واژه های کاربردی مرتبط صنعت برق ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت برق ایران صنعت برق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا (فیلم)



منبع:تسنیم

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیر پارک قیطریه یک‌محوطه باستانی‌است؛ این نه شایعه‌است و نه شوخی (فیلم) لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم) عذرخواهی وزیر فرهنگ از اصفهانی ها برای لغو کنسرت قربانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا (فیلم)
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • تبدیل بیش از ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • کدام استان‌ها و دستگاه‌ها در تبدیل مجوز‌های کاغذی صدرنشین هستند؟
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور