Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@00:35:28 GMT

بهترین رستوران‌ها چه معیارهای دارند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۳۶۲

بهترین رستوران‌ها چه معیارهای دارند

مهمان چه با خبر و اطلاع قبلی به خانه بیاید و چه بی‌خبر، رحمت است و مورد تکریم ایرانیان مهمان‌دوستی که از دیرباز وصف میهمان‌نوازی‌شان زبانزد بوده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تهران بین، حال اگر دست‌پخت خوبی داشته باشید و فرصت و زمان کافی برای تهیه‌ی غذای مناسب میهمانتان نداشته باشید و یا فرصت کافی دارید اما دست‌پخت خوبی ندارید چه می‌کنید؟

قطعا همه‌ی ما دوست داریم تا از میهمانان خود به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنیم اما اگر فضای کافی برای پذیرایی از میهمانان خود نداشته باشیم و یا از کثیفی‌های میهمانی‌های با جمعیت زیاد خسته شده‌اید، قطعا قصد دارید تا رستورانی را برای پذیرایی از میهمانان خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این‌ها چنانچه قصد داشته باشید تا برای ساختن یک‌شب خاطره‌انگیز به یک رستوران برای صرف شام بروید، در میان این‌همه رستورانی که در جای‌جای کلان‌شهر تهران وجود دارد، انتخاب بهترین رستوران کار نسبتا دشواری به نظر می‌رسد.

در این نوشتار با ما همراه باشید تا ویژگی‌های بهترین رستوران را برای شما عزیزان برشماریم تا در هنگام انتخاب یک رستوران مناسب دچار سردرگمی نشوید.

معیارهای بهترین رستوران

از جمله معیارهای مختلفی که برای انتخاب بهترین رستوران بایستی در نظر بگیرید مواردی همچون فضای داخلی، دسترسی، کیفیت غذا، تنوع غذا، قیمت، اجرای موسیقی زنده، پارکینگ اختصاصی، امکان رزرو آنلاین، VIP، امکان انتخاب میز و ... هست.

رستوران تهران بین که از نقطه‌نظر مراجعان آن، بهترین رستوران تهران شناخته‌ شده است توانسته با فراهم آوردن امکانات بی‌نظیری همچون تماشای فیلم سه‌بعدی رستوران، امکان مشاهده‌ی میز موردنظر به‌صورت آنلاین و نیز رزرو آنلاین میز مربوطه، نسبت به جلب نظر مخاطبان خود اقدام کند. این رستوران که آماده‌ی برگزاری جشن‌ها و مراسمات خاص و ویژه‌ی شما هست تلاش می‌کند تا با فراهم کردن امکانات مورد نیاز مشتریان خود، رضایتمندی را افزایش داده و شبی خاطره‌انگیز را برای شما ایجاد کند.

علاوه بر این‌ها، رستوران تهران بین با دارا بودن سالن VIP و ویوی فوق‌العاده‌ی آن، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید در کنار صرف غذاهای متنوع آن، از ویوی بی‌نظیر این رستوران که به علت واقع‌شدن در پنت هاوس برج عرفان به وجود آمده است، شرق و غرب تهران را در زیر پای خود به تماشا بنشینید.

فضای داخلی رستوران تهران بین با مبلمان‌های گران‌بها، آب نمای بسیار زیبا و لوسترهای بزرگ و شکیل به دست بهترین متخصصان دکوراسیون داخلی دیزاین شده است تا شما بتوانید شبی رویایی را در کنار خانواده و یا دوستان خود سپری کنید.

اجرای موسیقی زنده از دیگر امکانات رستوران تهران بین هست که در ایجاد فضای لوکس و لاکچری این رستوران نقش به‌سزایی دارد.

منوی غذایی متنوع و متفاوت برای هر نوع سلیقه و با قیمت‌های مناسب نیز از جمله معیارهای مهم این رستوران برای افراد سخت پسند است که می‌تواند موجب رضایت مشتریان با هر نوع سلیقه‌ای باشد. دسترسی آسان رستوران تهران بین که در منطقه سعادت‌آباد است و نیز پارکینگ اختصاصی این رستوران نیز از دیگر ویژگی‌های آن هست که به معنای حقیقی توانسته عنوان یکی از بهترین رستوران‌های تهران را به خود اختصاص دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رستوران تهران بین موسیقی زنده بهترین رستوران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۹ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود حاضرین پس از ارائه تجارب موفق خود در حوزه دانشجویی به تبادل نظر در خصوص پیش‌نویس آیین‌نامه جامع اسکان در سرا‌های دانشجویی، پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی خواهند پرداخت.

در بخش دوم این نشست دو روزه شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی تحلیل آسیب‌های روانی- اجتماعی دانشجویان که از سوی دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان برگزار خواهد شد؛ شرکت می‌کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران دانشجویی شایسته مناطق با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب هری کین: کریستیانو رونالدو بالاتر از مسی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • بهترین آفرها برای رزرو هتل های آنتالیا و ازمیر
  • چرا نباید از فروشنده‌های سیار غذا خرید؟
  • بهترین پلتفرم کلاس خصوصی زبان در سال گذشته
  • تدریس خصوصی فیزیک در نارمک
  • راهنمای انتخاب قفل درب هتل
  • راهنمای انتخاب بهترین عطر و خوشبوکننده هوا با مستر مدیت
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران