Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام ،دکتر کریمیان در گرامیداشت روز پزشک اظهار داشت : وقتی بیماران برای درمان به پزشکان مراجعه می‌کنند احساس رضایتمندی از چشمان آنان قابل درک است. همین امر خود بالاترین پاداش برای یک پزشک است.

 دکتر  کریمیان ادامه داد: پزشکان در سخت ترین شرایط در کنار مردم و بیماران بوده‌اند و در حال حاضر که مشکلات اقتصادی و اعتباری گریبانگیر کشورمان شده، قطعاً پزشکان این شرایط را به خود خوبی درک خواهند کرد و بیشتر از گذشته به مردم خدمت می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت: اگرچه در این شرایط سخت اقتصادی و کمبود اعتبارات مطالبات پزشکان افزایش یافته اما هیچگاه انگیزه آنان برای خدمت به مردم و بیماران کم نشده است.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۵۰ پزشک عمومی، ۱۴۵ متخصص و ۲۷ فوق تخصص در استان ایلام به مردم خدمت می کنند؛ تصریح نمود: برخلاف گذشته که استان به لحاظ خدمات دهی در حوزه سلامت محروم بود اما خوشبختانه در حال حاضر مایه فخر و مباهات است که استان ایلام در جایگاهی رفیع در خدمات رسانی به مردم قرار دارد.

این مراسم به همت سازمان نظام پزشکی ایلام و با حضور پرشور پزشکان و خانواده های آنان برگزار شد.

در این آیین که نماینده ولی فقیه در استان نیز حضور داشت از پزشکان‌نمونه ایلام تجلیل شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه پزشکی خانواده خدمات رسانی به مردم دانشگاه علوم پزشکی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد