Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسجد مقدس جمکران با برنامه‌های متنوع همچون آیین‌ قرائت ادعیه، آموزش صحیفه سجادیه و سخنرانی خطبا در روزهای پایانی هفته میزبان مهدی‌باوران و مهدی‌یاوران می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: مسجد مقدس جمکران روزهای پایانی این هفته و در آستانه محرم حسینی با برنامه های متنوع میزبان زائران و منتظران امام زمان(عج) می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، برنامه های این هفته روز سه‌شنبه، ۵ شهریورماه با آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و در ادامه حجت‌الاسلام «سید حسین مومنی» به سخنرانی می پردازد.

 

زمزمه دعای پرفیض توسل با نوای حاج «سعید حدادیان» پایان بخش برنامه های سه شنبه شب جمکران است.

 

در ادامه برنامه های این هفته، جمکران روز پنجشنبه، هفتم شهریورماه با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۲۰ میزبانی از زائران را آغاز می‌ کند؛ در ادامه حجت‌الاسلام طباطبایی سخنرانی کرده و مهدی اسلام میرزایی دعای کمیل را قرائت می کند.

 

همچنین، جمعه، هشتم شهریور ماه نیز میعادگاه منتظران از ساعت ۵:۴۵ با دعای عهد برنامه های خود را آغاز کرده و در ادامه حجت‌الاسلام فرحزاد برای منتظران و مهدی باوران سخنرانی می کند.

 

زمزمه دعای پرفیض ندبه با نوای عباس حیدرزاده پایان بخش برنامه های صبح جمعه مسجد مقدس جمکران است.

 

برنامه‌های هفتگی این مسجد در روز جمعه، هشتم شهریور ماه با قرائت زیارت آل یاسین در ساعت ۱۹ به اتمام می رسد.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت روز جهانی مسجد عید غدیر شیراز شبستان یزد مراسم عمامه گذاری روزنامه اردبیل اصفهان سعید حدادیان محرم حسینی مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی

به گزارش "ورزش ‌سه"، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال میهمان فجرسپاسی شیراز بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان مارینوس اوزونیدیس به پایان رسید. در این مسابقه با وجود اینکه تیم میزبان شروع بهتری داشت و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه در دقایق ابتدایی ایجاد کرد، اما این سعید سحرخیزان مهاجم جوان سرمه‌ای پوشان بود که روی یک پاس تماشایی دیگر از روبرتو تورس حساب کار را در دقیقه 14 و در حضور پرشور تماشاگران شیرازی یک بر صفر کرد.

پس از این گل تلاش بازیکنان فجر در ورزشگاه خانگی برای به تساوی کشاندن کار آغاز شد، اما نتیجه‌ای در پی نداشت و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

ویدئو: 331095

با شروع نیمه دوم شاگردان مهدی رجب زاده تهاجمی تر کارشان را دنبال کردند و دو سه موقعیت جدی هم ایجاد کردند که محمدرضا اخباری با واکنش‌های مطمئن خود مانع از گلزنی تیم میزبان شد. درنهایت پس از دفع این حملات خطرناک تیم فوتبال گل گهر روی ضدحمله‌ای سریع در دقیقه 78 با پاس تیکدری و ضربه دقیق تورس به گل دوم رسید و در دقیقه 85 هم در میان بهت و حیرت هواداران غمگین شیرازی گل سوم با ضربه مسعود زائرکاظمینی به ثمر رسید.

با این نتیجه گل‌گهر ضمن رسیدن به جمع 8 تیم برتر رقابت‌های جام حذفی امسال نشان داد که می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی هم باشد.

جمعه 7 اردیبهشت ماه؛ ورزشگاه حافظیه شیراز
داور: حسین زمانی
کمک‌ها: مهدی شفیعی - سجاد ایرانپور

ترکیب فجرسپاسی برابر گل‌گهر 
احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار
سرمربی: مهدی رجب زاده

ترکیب گل‌گهر برابر فجرسپاسی
محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی‌خواه و بایناما
سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

شرح گل ها

گل‌گهر (1-0): در دقیقه 14 ارسال تماشایی روبرتو تورس در محوطه جریمه به سعید سحرخیزان رسید و او هم با یک ضربه سر کارساز توانست جهت توپ را برای ثبت گل اول تیمش تغییر بدهد.

ویدئو: 331065

گل‌گهر (2-0): در دقیقه 78 نفوذ مهدی تیکدری و پاس دقیق و رو به عقب او به محوطه جریمه برای تورس گل دوم را رقم زد. ستاره اسپانیایی که گل اول را ساخته بود، اینبار نشان داد در زدن ضربات نهایی هم تبحر دارد و با یک بغل پای دیدنی دومین گل تیمش را ثبت کرد.

ویدئو: 331086

گل‌گهر (3-0): در شرایطی که تیم فجر ناامیدانه به دنبال جبران کار بود، یک توپ سرگردان در میان بازیکنان فجر و گل گهر به محوطه جریمه تیم میزبان رسید ولی پیش از اینکه گل تیم فجر از دروازه بیرون بیاید، زائرکاظمینی هوشمندانه و با یک ضربه آرام گل سوم را در دقیقه 85 ثبت کرد.

ویدئو: 331089

دیگر خبرها

  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • آسمان ابری و بادی تهران در پایان هفته
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران