Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد شمشیری  روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  این طرح ها شامل آبیاری قطره ای باغ های چالموره و چاه تلخ، خانه ترویج جهاد کشاورزی بوستان، خرید و توسعه ای دام و کارگاه قارج دکمه ای است.

وی بیان کرد: ۳۰۰ هکتار از باغ های این شهرستان به آبیاری قطره ای مجهز شده که در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شمشیری اظهار داشت: عملیات اجرایی آبیاری قطره ای این باغ ها در سال ۹۵ در منطقه چاه تلخ و چالموره اغاز شد.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این طرح اقتصادی زمینه اشتغال پایدار ۱۵۰ نفر را در این مناطق ایجاد کرد.

شمشیری گفت: ۷۰ میلیارد ریال برای خرید توسعه ای دام نیز به متقاضیان پرداخت شد.

وی ادامه داد: این میزان اعتبار برای اشتغالزایی ۹۶ نفر پرداخت شد که در هفته دولت این طرح اقتصادی به بهره برداری خواهد رسید.

شمشیری ابراز کرد: همچنین در هفته دولت امسال کارگاه قارچ دکمه ای با اعتباری بیش از  سه میلیاردو  ۲۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی چهارنفر به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: خانه ترویج جهاد کشاورزی بوستان با اعتباری بیش از ۹۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی هشت نفر به بهره برداری خواهد رسید.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در ۱۱۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ هزار و ۵۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی قرار دارد.
سالانه ۱۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در باشت تولید و روانه بازار می‌شود.

۲۰۸۲/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح باشت هفته دولت کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری