Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:56:33 GMT

حریف پاس در جام حذفی فوتبال کشور مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۹۰۴۸

حریف پاس در جام حذفی فوتبال کشور مشخص شد

تیم پاس در مرحله دوم این رقابت ها طبق قرعه کشی صورت گرفته میزبان شهرداری بردسکن خراسان رضوی است.

در مرحله دوم این مسابقات ۱۳ تیم لیگ دسته دومی حضور دارند که سه تیم به قید قرعه به استراحت می خورند و به این ترتیب ۱۰ تیم از لیگ دسته دوم و ۱۲ تیم صعود کرده از مرحله قبل حضور دارند.

در ۱۱ مسابقه مرحله دوم جام حذفی، کاسپین قزوین با شهرداری خدابنده، اتحاد کامیاران با هیات فوتبال ایرانشهر، سردار جنگل گوراب با شهید قندی یزد، اتحاد قلعه رئیسی با شهرداری ماهشهر، ملوان کیش با استقلال ملاثانی، مقاومت تهران با استقلال نوین ماهشهر، پاس همدان با شهرداری بردسکن، برنده بازی محمودآباد و نماینده سمنان با شهرداری آستارا، سردار بوکان با شهید اورکی اسلام‌شهر، میلادمهر تهران با رضوانی اصفهان و مهرگان دره‌شهر ایلام با شایان بانه بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکارهای این مرحله روز شنبه ۹ شهریور برگزار می‌شود و قرعه‌کشی مرحله سوم جام حذفی نیز (با حضور تیم‌های لیگ دسته اول و تیم‌های صعود کرده از مرحله دوم) روز یکشنبه ۱۰ شهریور در سالن روابط عمومی سازمان لیگ انجام خواهد شد.

تیم پاس نهم شهریورماه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان شهرداری بردسکن خراسان رضوی است.

شهرداری دیگر نماینده همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تصمیم کادر فنی در جام حذفی شرکت نکرد.

همچنین تیم ذوب و فلزات بهار که طبق قرعه کشی باید مهرگان دره شهر ایلام دیدار می کرد که از این مسابقه انصراف داد.

پاسی ها در شرایطی امسال برخلاف سال های اخیر در جام حذفی فوتبال کشور شرکت می کنند که باید کمتر از یک ماه دیگر در لیگ دسته دوم به میدان بروند.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اصفهان تیم های لیگ جام حذفی جنگل فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید

امتداد -دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی دوشنبه 17 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، ۱۰ جایزه یک میلیارد تومانی ویژه دارندگان دستگاه های کارتخوان ملی و ۹۵ جایزه ۱۰میلیون تومانی ویژه دارندگان کارت های بانکی در جستجوی نفرات خوش شانس جشنواره پذیرنده ملی خواهند بود.  

پذیرندگان ملی و دارندگان کارت های بانکی می توانند شانس خود را برای بدست آوردن جوایز جشنواره پذیرنده ملی محک بزنند شاید در مرحله بعدی جایزه از آن شما شد . 

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه  ساعت۱۰ صبح در مراسم قرعه کشی دومین مرحله جوایز پذیرنده ملی به صورت زنده از طریق صفحه رسمی شرکت پرداخت الکترونیک سداد منتظر شما هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • فوری: دو سهمیه آسیایی ایران مشخص شدند
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد