Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این المپیاد از ششم تا هشتم شهریورماه جاری به میزبانی گرگان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پریا خدادادی در پرتاب چکش، نازلی صبوری در ماده ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ متر، سپیده اسلام پرست در ماده ۱۵۰۰ متر، روژبین جهانی در ۴۰۰ متر، ستایش بیات در پرتاب وزنه، تینا سوداگر در ۴۰۰ و ۸۰۰ متر، صبا مرادی در ۱۰۰ متر، مرضیه احمدی در ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر و فاطمه اکبری در پرش طول ۹ ورزشکار اعزامی استان به این المپیاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: زهرا هاشم‌زاده به عنوان مربی و مهدیه مقبلی به عنوان سرپرست ترکیب کادر فنی تیم استان را تشکیل می‌دهد.

شهر ارومیه قطب پرتاب چکش ایران است که قدمتی نزدیک به ۵۰ سال در سطح کشور دارد و کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات ارتش های جهان (سیزم) توسط میرصادق موسوی نشانگر این ادعاست.

حمید هفت چشمه، میرصادق موسوی، قربان صلاحی، فرامرز افشاری، جعفر شکوری، میرکاوه موسوی، پریناز ابراهیمی، علی مرادی، شاهین احمدی و فاطمه مهرآور، سوما اسماعیل سرخ، اکبر هلالی و فرهاد ابراهیمی از قهرمانان و ملی‌پوشان آذربایجان‌غربی طی پنجاه سال گذشته هستند که موفق به کسب عناوین مهم کشوری، آسیایی و بین‌المللی شده‌اند.

۹۹۳۹/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: المپیاد ورزش دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر در صدر خبر‌های پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی بودند.     شهروند خبرنگار، نبود پل در روستاهای چالدران یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج فردا ؛ قطعی برق درارومیه ساخت ۵۰ درصدی مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر