Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در وضعیت سخت اقتصادی احداث هر یک کیلومتر راه اصلی در اردبیل نیازمند ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است که به همین دلیل احداث راه‌ها هزینه بسیار سنگینی را به دنبال دارد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محبوب حیدری عصر امروز در بازدید از روند بهسازی راه‌های روستایی شهرستان گرمی اظهار داشت: در وضعیت سخت اقتصادی احداث هر یک کیلومتر راه اصلی در اردبیل نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است که به همین دلیل احداث راه‌ها هزینه بسیار سنگینی را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اهمیت به اتمام طرح مطالعاتی احداث جاده‌ها در استان به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است گفت: درصدد هستیم با تزریق اعتبارات در زمان مناسب و به طور کافی و مستمر اجرای طرح مطالعاتی را به اتمام برسانیم تا احداث راه‌ها بدون هیچ مشکلی پیش رود.

200 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه جاده پاتاوه ـ دهدشت نیاز استاصلاح 90 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد؛ 10 پروژه راهداری افتتاح می‌شود‌محور کرمان ـ ماهان ـ بم بیشترین تلفات جاده‌ای استان کرمان را دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ضمن انتقاد از هزینه هنگفت برای اتمام پروژه‌های راه نیز گفت: انتظار داریم در این زمینه حمایت‌های لازم و کافی به منظور تسریع در اجرای پروژه‌ها و نیز اتمام آن‌ها مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم هر چه سریع‌تر در این زمینه به وضعیت قابل قبولی برسیم.

حیدری بیان کرد: نبود بزرگراه‌های مناسب در استان اردبیل نیز از معضلاتی است که در صورت تزریق اعتبارات مناسب در این زمینه نیز اقدامات مناسبی انجام خواهیم داد و هم‌اکنون نیز زیرسازی باند جاده‌های استان در دستور کار قرار گرفته که از جمله می‌توان به اتمام طرح مطالعاتی احداث باند دوم جاده گرمی به بیله سوار و نیز اتمام فاز اجرایی جاده مربوط به سه راهی صحرا تا منطقه رضی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: زیرسازی فاز دوم ورودی شهر گرمی تا پایان شهریور ماه نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در دستور کار قرار داده‌ایم و امید می‌رود این پروژه نیز در اسرع وقت به اتمام رسیده و در توسعه حوزه راه استان نقش مهمی ایفا کند که این موضوع برای ما بسیار اولویت‌دار است.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، ۲۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

 بهزاد برارزاده امروز در بازدید از این مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش‌بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.
وی، از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شده است.
مدیرعامل آبفامازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.
برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید