Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@15:05:59 GMT

رونمایی از پیراهن تیم ملی در مقدماتی جام جهانی +عکس

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۹۳۰۴

به گزارش وانانیوز، 

مراسم برترین های فوتبال ایران در سالی که گذشت، روز گذشته برگزار شد و عنوان بهترین بازیکن فوتبال ایران به علیرضا بیرانوند رسید.


اما نکته جالب توجهی که در مراسم روز گذشته کمتر به آن پرداخته شد، رونمایی از پیراهن تیم ملی ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی بود که کمتر به آن پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جام جهانی 2018 و سپس جام ملت های 2019 امارات، نشان آدیداس روی پیراهن های تیم ملی دیده می شد  و این شرکت، پیراهن های تیم ملی را فراهم کرده بود. با این وجود، قرارداد فدراسیون با آدیداس ابهامات و همینطور انتقادات زیادی به همراه داشت و در نهایت فدراسیون فوتبال پس از خروج کارلوس کی روش، تصمیم به تغییر نشان پیراهن های تیم ملی گرفت.

 


حالا قرار است، شرکت آل اشپورت که تامین کننده البسه نیمی از باشگاه های لیگ برتری نیز به شمار می رود، پیراهن تیم ملی را طراحی کند؛ اما رونمایی از طرح اصلی به دلیل زمانی که برای طراحی نیاز است، هنوز امکان پذیر نیست و تیم ملی در راه جام جهانی 2022 قطر که رقابت هایش از 19 شهریور آغاز می شود، با پیراهنی به میدان می رود که در تصویر مشاهده می کنید.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان

ولی جهانی افزود: همزمان با نکوداشت کاشف السلطنه در آیینی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی «دس چای» در موزه چای لاهیجان  باحضور جمعی از مسئولان و مردم رونمایی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گیلان ادامه داد: مهارت سنتی فراوری چای دستی «دس چای» در فهرست میراث ناملموس کشور به شماره ۲۷۶۲به ثبت رسیده است.

جهانی با بیان اینکه چای محصولاستراتژیک  استان است، خاطر نشان کرد: به دلیل اهمیت این محصول فوق‌ العاده در گیلان و ایران، سازمانی با عنوان سازمان چای در کشور ایجاد شد که به مرکزیت گیلان و شهر لاهیجان فعالیت دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • ایمنی و بهداشت شغلی به اندازه معیشت کارگران مهم است
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی