Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد تاراسی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: ۳۶ پروژه از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح مربوط به حوزه آب و خاک است که ۱۴ پروژه آبیاری تحت فشار، ۱۶ پروژه لوله‌گذاری و احداث کانال و ۶ پروژه احیا و مرمت قنات را شامل می‌شود.

وی میزان سرمایه‌گذاری انجام گرفته برای پروژه‌های آب و خاک را ۸۲ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: افتتاح ۳۶ پروژه آب و خاک در استان زنجان تثبیت اشتغال ۴۲۳ نفر را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاراسی با اشاره به افتتاح ۴ پروژه احداث گلخانه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال طی هفته دولت در استان، خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت همچنین هفت پروژه در حوزه امور دام با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال، سه پروژه پرورش ماهیان سردابی در حوزه شیلات با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و ۲ پروژه در حوزه صنایع تبدیلی با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

۳۰۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی هفته دولت زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم