Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 قابل پیش بینی بود جشنی که در شروع لیگ نوزدهم برای معرفی برترین های لیگ هجدهم برگزار می شود، یک مراسم پرحرف و حدیث و پرحاشیه باشد و مشکلاتی داشته باشد که چند برابر فصول گذشته است.

با تاخیر دو ساعته شروع مراسم پیش بینی ها به حقیقت پیوست و مراسمی که قرار بود به عنوان معرفی برترین ها برگزار شود عنوان «بدترین» مراسم را به خود اختصاص داد و برخی مهمانان یا در مراسم حاضر نشدند یا در میانه های راه سالن را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات ریز و درشت مهمانان برای ورود به سالن، جلوگیری از ورود چهره های مطرح و مهمانان به سالن به خاطر بدهی فوتبال به هتل، حضور نداشتن فوتسالی ها در مراسم، غیبت اعضای باشگاه سپاهان و سه کاندیدایی که از این تیم جایزه گرفتند و ... از جمله نقایصی بود که این مراسم را تحت تاثیر قرار داد.

در این میان مسئولان سازمان لیگ حاضر به پذیرفتن مسئولیت برگزاری این مراسم نشدند و در گفتگویی تاکید کردند که نقشی در این مراسم نداشته اند و فدراسیون فوتبال مسئولیت آن را برعهده داشته است. 

پیگیری ها نشان داد که صادق درودگر مدیر کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال نقش اول را در برگزاری این مراسم داشته است و از او به عنوان مسئول برگزاری این مراسم یاد شده است. 

درودگر در حالی از سازمان لیگ به فدراسیون فوتبال منتقل شده و عنوان مدیر بازایابی و کمیته اقتصادی را به خود اختصاص داده است که هنوز در مورد قرارداد فصل گذشته سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی شفاف سازی نشده و مشخص نیست از مبلغ 85 میلیارد تومانی که قرارداد منعقد شده بود، چقدر به فوتبال رسیده و چه میزان از این قرارداد نقد شده است.

با این حال مهدی تاج حکم او را برای کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال زده است که در نخستین مرحله وی زمینه برگزاری مراسم معرفی برترین های فوتبال ایران را فراهم کرد اما آش چنان شور شد که صدای همه را درآورد و نمره منفی دیگری در کارنامه فدراسیون فوتبال ثبت شد.

مشخص نیست فدراسیون فوتبال بر چه اساسی اصرار داشته است معرفی برترین های لیگ گذشته بعد از برگزاری هفته اول لیگ نوزدهم برگزار شود و چه کسی از برگزاری این مراسم نفع برده که هیچ استاندارد و اصول حرفه ای در آن رعایت نشد. 

مهدی تاج که در مصاحبه بعد از این مراسم تاکید کرده بود «بروید از سازمان لیگ در مورد نقایص جشن سوال کنید» باید سراغ زیر مجموعه اش برود و خودش سوال کند که این چه مراسمی بود که به جای خریدن آبرو برای فوتبال همین ذره آبروی مانده را هم به خطر انداخته است؟

رئیس فدراسیون فوتبال باید از مسئول برگزاری این مراسم سوال و جواب کند که با چه هدفی چنین مراسمی را گرفت که اکثر مهمانان و کارشناسان و اهالی رسانه از برگزاری آن ناراضی بودند و صدای همه درآمد؟

چه کسی در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید پاسخ بدهد که این مراسم را چرا برگزار کردند و مهمتر اینکه چرا اینقدر بد برگزار کردند. اگر فوتبال برای مهدی تاج مهم است باید برود یقه زیر مجموعه اش را بگیرد و بابت لطمه ای که به آبروی این رشته زده اند آنها را توبیخ کند. اما آیا تاج این کار را خواهد کرد؟

 

منبع: وانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال صادق درودگر سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس

فقط برای سرگرمی

کجاشو دیدی؟ اینجا تازه 2 هیچه سطح دشواری بازی های فیفا آپدیت شد مدافعان منچستریونایتد مقابل اولیسه در همین حین، در لیگ زامبیا این بازیکن به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد فلش بک به زمانی که بایرن صاحب یک ضربه آزاد شد و کروس، ریبری و روبن سنگ کاغذ قیچی زدند تا مشخص شود کدامیک ضربه را بزنند کاسمیرو و جانی اوانز مقابل کریستال پالاس کاسمیرو هر زمان یونایتد به او نیاز دارد طرح هواداران الاهلی برای دیدار با الهلال و الهلال 2-1 پیروز شد الهلال در X:
درس شماره یک: مراقب باش چه چیزی را آرزو می کنی
درس شماره دو: درس شماره یک را فراموش نکن تن هاخ مربی خوبیه. فقط باید روی تاکتیک هاش، روش های تمرینیش، رفتار کاری، ساختار دفاعی، پرس و استعدادش کار کنه هواسکورد:
کاسمیرو امشب 8 بار مقابل پالاس دریبل خورد. یک رکورد در لیگ برتر امسال برای یک بازی

خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس:

 

ویدئویی که هواداران اینتر از 6 پیروزی متوالی خود مقابل میلان منتشر کرده اند:

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • عکس| برترین گلزنان تاریخ یورو چه کسانی هستند؟
  • برترین های مسابقات ملی مهارت رانندگی لیفتراک مشخص شدند
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!