Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در این اینفوگرافی علت مرگ در حوادث ناشی از کار دیده می شود.

 .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان سازی، بیشترین حوادث کار را در لرستان دارد

سید فرهاد ناصری نیا گفت: یکی از مهمترین وظایف و مسوولیت‌های بازرسان کار، صیانت از نیرو و بررسی علمی و فنی حوادث ناشی از کار است.

وی اظهار داشت: در این راستا بازرسی‌های دوره‌ای و موردی، ارائه آموزش ها، راهنمایی و تذکر به کارگران و کارفرمایان انجام می‌شود همچنین یکی از بهترین اقدامات و روش‌های موجود برای ایمن سازی محل کار، به روز رسانی تجهیزات و آموزش‌های لازم است.

وی تصریح کرد: سال گذشته بازرسان بیش از هشت هزار بازرسی دوره‌ای و موردی در خصوص مسائل مهم ایمنی و بهداشت کار، آگاهی نیروی انسانی نسبت به عوامل تهدید کننده در کار و شناسایی مکان‌های ناایمن در کارگاه‌ها را برای پیشگیری از حوادث انجام دادند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: همچنین کارشناسان این اداره کل سال ۱۴۰۲، پنج هزار و ۴۰۰ نفر ساعت آموزش‌های تخصصی و عمومی مرتبط با ایمنی و بهداشت کار را به کارگران و کارفرمایان در استان ارائه نمودند که این آموزش‌ها نسبت به سال‌های گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار در لرستان مربوط به حوزه ساختمان سازی است اظهار داشت: مطابق ماده ۹۱ قانون کار، کارفرمایان موظف هستند برای تامین حفاظت و سلامت کارگران در محیط، وسایل و امکانات لازم ایمنی را تهیه کرده و در اختیار آنها قرار دهند و کارگران نیز ملزم به استفاده و نگهداری مناسب از تجهیزات محافظتی، بهداشت فردی و رعایت دستورالعمل‌های مربوطه در محیط کاری خود هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • فوت ۴ نفر بر اثر اصابت صاعقه در سال ۱۴۰۳
  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • ساختمان سازی، بیشترین حوادث کار را در لرستان دارد
  • فوت ۳۹ نفر در حوادث جوی از ابتدای سال تا ۱۵ اردیبهشت
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی