Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@08:52:48 GMT

زن جوان گرفتار نیت پلید 2 سارق شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۹۷۶۸

خرداد: سارق سابقه داری که اقدام به سرقت خودروی یک پلیس از فرزندش کرده بود دستگیر شد.
به گزارش خرداد از رکنا، در پی اعلام سرقت طلای یک زن در یکی از روستاه‌های خرمشهر به پلیس این شهرستان دستگیری متهم در درستور کار قرار گرفت.
ماجرا از این قرار بود که زن جوان پس از سرکار رفتن همسرش 2 سارق وارد خانه وی شدند و طلاهای این زن را به سرقت برده و از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه 2 متهم در خیابان شهید منتظری آبادان در حال خوشحالی کردن بودند که پلیس به رفتارهای انها مشکوک می شود و اقدام به بازرسی بدنی آنها می کند. طلاهای سرقتی از این 2 نفر کشف می شود. پلیس در حال دستبند زدن به متهمان بود که عامل اصلی سرقت ها فرار می کند.
بنا بر گزارش رکنا، تحقیقات درخصوص متهم فرای ادامه داشت که همدست وی مکان پنهان شدن وی را لو می دهد و در اظهارتش می گوید که همدستم پس از آزادی از زندان اقدام به سرقت خودروهای مردم می کند در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد متهم فراری خودروی یکی ازافسران پلیس را ازفرزند وی با استفاده از سلاح گرم سرقت کرده است، این متهم که چند سالی است از سوی خانواده اش طرد شده در یکی از مکان های جرم خیز آبادان شناسایی و توسط نیروهای تجسس کلانتری 15احمدآباد دستگیر شد.
متهم دربازجویهای فنی به بیش از 20 فقره انواع سرقت و زورگیری اعتراف کرد و همچنین توسط فرزند پلیسی که خودرواش توسط این فرد باسلاح گرم سرقت شده بود شناسایی شد.
متهم خودرو را پس ازسرقت به قیمت خودروی اسقاطی و بسیار ارزان می فروخت.
علی رنجکش برچسب ها: سرقت ، حوادث ، پلیس

منبع: خرداد

کلیدواژه: سرقت حوادث پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

کد خبر 6094056

دیگر خبرها

  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد