Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجید نامجو مطلق» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: این درست که استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر شکست خورد اما باید به این تیم زمان داد تا بتواند تا در هفته های آتی شکل واقعی خود را پیدا کند.

وی افزود: استقلال علاوه بر اینکه نتیجه را به ماشین سازی تبریز واگذار کرد، در خلق موقعیت و نمایش زیبا نیز به بن بست خورد که امیدوارم در مسابقات آینده با تدابیر آندره‌آ استراماچونی و سایر اعضای کادر فنی‌اش این مشکلات از بین رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استراماچونی در سطح اول فوتبال اروپا مربیگری کرده است و وقتی چنین مربی‌ای را به ایران می آورید، باید تمامی ابزار لازم را در اختیارش قرار دهید. مدیران استقلال پیش از اینکه استراماچونی را به ایران بیاورند باید از این مساله آگاهی می‌داشتند که حتی کوچک‌ترین کمی و کاستی در امکانات وجود نداشته باشد.

نامجو مطلق تصریح کرد: اتفاقاتی که در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی استقلال و ماشین سازی تبریز رخ داد، بسیار زشت بود و به نظرم «امیر حسین فتحی» و دیگر مدیران استقلال باید توضیح بدهند که چرا اتفاقی شکل گرفت. اینکه برای سرمربی خارجی تیمی مترجم در نظر گرفته و هماهنگی‌های لازم در این باره صورت بگیرد از اصول ابتدایی مدیریت فوتبالی است.

وی تاکید کرد: استراماچونی مربی بزرگی است و باید در این برهه زمانی از او حمایت کرد تا بتواند تفکرات تاکتیکی‌اش را در استقلال جا بیندازد. استقلال باید از شکست در هفته اول درس بگیرد و نقاط ضعفش را برای بازی های آینده برطرف کند.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: هواداران استقلال بیشتر از هر زمان دیگری منتظر موفقیت استقلال هستند و چیزی جز قهرمانی آن‌ها را راضی نخواهد کرد.

نامجو مطلق در پایان گفت: استقلال در سال‌های گذشته به خاطر از دست دادن امتیازات ابتدای فصل لطمات زیادی خورد و این موضوع نباید در این فصل تکرار شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال امیر حسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • فیلم/ قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست