Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@07:03:13 GMT

۲ شهرک نساجی در استان اصفهان ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۰۱۱۴

۲ شهرک نساجی در استان اصفهان ایجاد می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: به‌دنبال احداث ۲ شهرک پوشاک در اصفهان و کاشان هستیم که زمین آنها انتخاب شده است. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدحسن قاضی‌عسکر بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: به‌دنبال رفع مشکلات طرح‌های صنعتی، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران و به نوعی شکار سرمایه‌گذاران در استان اصفهان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان در در 3 ماه نخست امسال از 14.1 به 10.7 درصد کاهش یافته است، افزود: هدف اصلی رسیدن نرخ بیکاری استان به کمتر از 5 درصد تا پایان امسال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی برای رفع مشکلات استان ادامه داد: صنعت نساجی و پوشاک جزو اولویت‌های ما است و به‌دنبال احداث 2 شهرک پوشاک در اصفهان و کاشان هستیم که زمین آنها انتخاب شده است. در مدیریت مصرف آب نیز اصلاح الگوی کشت توسط جهاد سازندگی دنبال می‌شود. همچنین امسال نزدیک به 1400 هکتار گلخانه در حال ساخت در استان است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کلینیک درمان مشکلات اقتصادی گفت: فعالان اقتصادی بعدازظهر روزهای یکشنبه و بدون وقت قبلی مراجعه کرده و مشکلات خود را مطرح می‌کنند و تلاش می‌کنیم مشکلات آنها را رفع کنیم.

پاسخ معاون سیاسی استانداری اصفهان به مطالبات بازنشستگان مخابرات؛ موضوع کشوری است‌اصفهان روی ریل توسعه گردشگری؛ ‌از بوم‌گردی در روستاهای کوچک تا ایجاد سایت‌های بزرگ گردشگری‌واکنش استاندار اصفهان به نامه درخواست مجوز جذب 150 نیروی جدید

قاضی‌عسکر در پاسخ به اینکه چرا اخیراً محموله گوشت تنظیم بازار اختصاص‌یافته به استان اصفهان به تهران فرستاده شده است، بیان کرد: تنها یک محموله بود که متأسفانه بازار اصفهان در آن روز ظرفیت پذیرش آن را نداشت و آن را به تهران فرستادند. هم‌اکنون 11 شرکت را در استان شناسایی کرده‌ایم که برای تنظیم بازار از خارج گوشت وارد کنند چون نمی‌توانیم از تولیدکننده داخلی انتظار داشته باشیم صادرات نداشته باشد.

وی درباره مشکل نان در استان تصریح کرد: مشکل اساسی این است که تعیین نرخ نان در تهران انجام می‌شود و ما کنترلی بر این موضوع نداریم. نامه‌نگاری کرده‌ایم که این روند تغییر کند و قیمت نان در استان تعیین شود. نانوایان به ثابت ماندن نرخ نان اعتراض دارند و همین موضوع باعث شده کیفیت نان کم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به برنامه ریزی برای راه‌اندازی 4 شیمی‌پارک در استان اصفهان برای توسعه صنایع شیمیایی خاطرنشان کرد: تولید مواد شیمیایی تخصصی یکی از زمینه‌هایی است که می‌تواند اشتغال و ارزش افزوده زیادی برای کشور به ارمغان بیاورد.

وی درباره وضعیت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: 7134 نفر در شرکت‌های دانش‌بنیان این شهرک مشغول به‌کار هستند و بخش خصوصی 340 میلیارد تومان در آن سرمایه‌گذاری کرده و میزان گردش مالی این شرکت‌ها 1470 میلیارد تومان است. از پیشکسوتان علم و فناوری استفاده کردیم تا فارغ‌التحصیلان با حضور در شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند از پیشران‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/ ت

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سلگی ظهر یکشنبه در جلسه احداث شهرک‌های شیلاتی شهرستان نهاوند گفت: با اشاره به اینکه نهاوند به عنوان قطب شیلات غیر ساحلی کشور شناخته شده و با وجود سراب‌های متعدد نیاز احداث این شهرک به منظور توسعه شیلات و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

وی افزود: با ایجاد این شهرک اراضی بایر احیا و آب‌های بدون استفاده پس از مصرف در پرورش ماهی به رودخانه و مصرف بهره برداران بخش کشاورزی و باغات هدایت می‌شود.

سلگی بیان کرد: مکان یابی و بررسی این موضوع از طریق استعلام از دستگاه‌های ذیربط و استفاده از اراضی ملی می‌تواند در ایجاد منطقه گردشگری و دیگر صنایع وابسته توسعه و اشتغال پایدار را برای شهرستان محقق کند.

کد خبر 6097396

دیگر خبرها

  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • سیلاب مهمان ناخوانده اهالی شهرک جوادیه شیراز شد