Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های برنا؛ حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست  امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه تعیین تکلیف وضعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و ایرادات وارده از سوی شورای نگهبان به این لایحه اصلاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اصلاح لایحه مذکور نام سازمان اطلاعات سپاه به عنوان نهادهایی که باید برای اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی از آنها استعلام گرفته شود اضافه شد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه همچنین طرح الحاق موادی به قانون مجلس شورای اسلامی به قانون اجرای اصل 49 قانون  اساسی اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و 6 ایراد وارده به این طرح نیز مرتفع شد.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج زنان مردان نماینده مردم مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور (بخش اول) «سقف منابع عمومی و مفروضات منابع و مصارف» در جلسه امروز شورا خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«در جلسه امروز شورای نگهبان، اصلاحات مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور (بخش اول) «سقف منابع عمومی و مفروضات منابع و مصارف» بررسی و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

دیگر خبرها

  • ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس
  • ارسال لایحه اصلاح مواد ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس پس از عید
  • تأیید بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای نگهبان
  • قالیباف دو قانون مصوب مجلس را به دولت ارسال کرد
  • سخنگوی شورای نگهبان: بررسی لایحه حجاب هنوز به پایان نرسیده/ مستندات عدم‌ احراز صلاحیت روحانی به وی اعلام شد/ لایحه برای کولبرها تایید شد
  • لایحه حمایت از کولبر‌ها تایید شد
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای کاندیداهای مجلس درباره وقوع تخلفات انتخاباتی
  • اطلاعیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه عفاف و حجاب
  • پس لرزه انتقادات علم الهدی از مجلس بر سر لایحه عفاف و حجاب /مجلس: اطلاعات را از منابع معتبر بگیرید که دچار خطا نشوید/لایحه دستکاری نشده است
  • کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات قطعی شد؟