Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از پلمب یک واحد صنفی که در پوشش سوپر مارکت اقدام به فروش مواد مخدر می کرد خبر داد و گفت: این سوپر مارکت اقدام به فروش متادون، بوپرنورفین و ترامادول می کرد که با هوشیاری مجموعه انتظامی صاحب مغازه بازداشت شد.
علیرضا سالاری افزود: فروش متادون و بوپرنورفین بدون مجوز قانونی جرم بوده و مجازات این جرم مانند مجازات حمل، نگهداری و فروش مواد مخدر از نوع تریاک مدرج در قانون مبارزه با مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به بازدید از اصناف فاریاب اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها طبق نظر کارشناسان شبکه بهداشت یک آرایشگاه مردانه به دلیل رعایت نکردن نکات مسائل بهداشتی با وجود تذکرات قبلی، پلمب شد.
رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب اظهار داشت: در راستای حفظ حقوق عامه این بازدیدها به صورت سرزده ادامه خواهد داشت و با متخلفان به صورت قاطع و قانونی برخورد می شود.

فاریاب در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
۷۴۵۰/۷۴۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت دادگستری اصناف قرص های متادون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد