Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@12:33:20 GMT

موافقت دولت با تشکیل مرکز ملی مالکیت فکری

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۰۵۷۹

موافقت دولت با تشکیل مرکز ملی مالکیت فکری

هیات وزیران با تشکیل مرکز ملی مالکیت فکری موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، هیات وزیران با تشکیل مرکز ملی مالکیت فکری موافقت کرد. این تصمیم در جلسه امروز هیات دولت به ریاست حسن روحانی، رئیس جمهوری، و با توجه به اهمیت مالکیت فکری در نظام علم و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان اتخاذ شد.

اختصاص اعتبار به سازمان ملی استاندارد ایران

هیات دولت همچنین مبلغ ۲۷ میلیارد اعتبار به سازمان ملی استاندارد ایران برای تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه استاندارد بررسی رفتار مواد حین آتش‌سوزی جهت کارآیی بهتر در زمان وقوع بلایای طبیعی تخصیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه گزارش اجرای طرح سنجش میزان رضایت‌مندی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷

در ادامه جلسه سازمان اداری و استخدامی کشور به ارائه گزارشی از اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ پرداخت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت روز جهانی مسجد عید غدیر اردبیل شبستان یزد مراسم عمامه گذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد هیات دولت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، او با توجه به اهمیت سازمان مطبوعش اولین سخنران این مراسم بود که با ازدحام عجیب و غریب در حال برگزاری است. خلاصه صحبت های بازیان به شرح زیر است.

ابراهیم بازیان در ابتدا گفت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید. امیدوار هستیم  پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد.

وی افزود: بعد از هشت بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رییس سازمان خصوصی با تاکید به تلاش دولت برای حل این مشکل، خاطرنشان کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند.

او ادامه داد: یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هولدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلا اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

دیگر خبرها

  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری