Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:06:28 GMT

مهار آتش سوزی دو واحد مسکونی در رشت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۰۶۷۱

مهار آتش سوزی دو واحد مسکونی در رشت

شهرام مومنی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: آتش سوزی یک واحد مسکونی ظهر امروز به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که بلافاصله ۲۷ آتش نشان به همراه هشت دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه در رشتیان اعزام شدند.

وی علت این حادثه را اتصال سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام منزل مسکونی عنوان و اظهار کرد: به دلیل گستردگی و پیشگیری از گسترش آتش، سه تیم اطفایی نسبت به مهار و اطفای کامل آتش اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت خاطر نشان کرد: در این حادثه آتش سوزی به کسی آسیب جانی نرسید.

وی با اشاره به حریق یک واحد مسکونی در گلباغ نماز رشت بیان داشت: برای مهار این حریق نیز شش آتش نشان به همراه سه دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه اعزام شدند.

مومنی با بیان این که حریق از اتاق خواب کودک اتفاق افتاد، تصریح کرد: اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پنل کولر اسپیلت اتاق خواب کودک موجب بروز این آتش سوزی شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به دود گرفتگی شدید در طبقات آپارتمان، آتش نشانان نسبت به تخلیه کامل ساکنان و اطفای آتش اقدام کردند و مالک پس از دود گرفتگی توسط عوامل اورژانس تحت درمان قرار گرفت.

۱۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است.

رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین