Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر طی سخنانی بیان داشت: انشاالله بتوانیم در مسیر شهدا قدم برداریم و راه آنان را ادامه دهیم و از تمام توان خود برای خدمتگذاری بی منت به مردم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه طی سخنانی میزان اعتبارات اختصاص داد شده به شهرستان هرسین در سالجاری را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این میزان اعتبارات با توجه به اولویت‌های توسعه شهرستان در بخش‌های گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی و صنعت و معدن تعریف شده است.

شاه آبادی بیان کرد: طی جلسات فشرده در روز‌های گذشته برش اعتباری شهرستان هرسین در سه بخش استانی، نفت گاز و متوازن منطقه‌ای مشخص شد و اعتبارات طی جلسات و مکاتبات استاندار  با مدیرکل  سازمان مدیریت و برنامه ریزی مورد تصویب قرار گرفت.

فرماندار شهرستان هرسین اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان هرسین بعنوان یکی از ۳۱ شهرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور و اعتبارات عمرانی این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته ۳۱ درصد افزایش داشته استاز مجموع اعتبارات ذکر شده مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به منظور احداث پروژه بام شهر هرسین اختصاص داده شده است.

فرماندار هرسین در تکمیل سخنان خود گفت: با توجه به قرار گیری شهرستان هرسین در کریدور شمالغرب به جنوب غرب و طی پیش بینی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده به منظور جذب سرمایه‌گذاران، توسعه گردشگری و در جهت نشاط مردم این اعتبار (۱۵ میلیارد ریال) در مراحل اولیه به موضوع مطالعات، جنگل کاری، آبرسانی و ایجاد راه دسترسی و ساخت مسیر پیاده روی خانوادگی در دامنه شمالی کوه دیوانگاه تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام/ز

 

اعتبارات عمرانی هرسین  ۳۱ درصد افزایش  یافت 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، حسین نجف زاده افزود: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

او افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید