Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:21:18 GMT

35 طرح عمرانی در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۱۲۰۰

35 طرح عمرانی در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، این طرح ها در شهرهای تبریز، بستان آباد، اهر، مراغه، ملکان و میانه به بهره برداری رسید که برای آنها حدود 150 میلیارد تومان هزینه شده است.

امروز چهار طرح عمرانی و زیربنایی با ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان بستان‌آباد به بهره‌برداری رسید که طرح های عمرانی دهیاری کرگان با ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار شامل جدول گذاری، اجرای کانیوو و زیرسازی و آسفالت ریزی معابر که با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن شهرستان بستان آباد، طرح های دهیاری روستای الوار با ۵ میلیارد ریال اعتبار در قالب احداث خیابان امام رضا و آسفالت معابر و جدول گذاری، افتتاح آسفالت محوطه مدرسه ای در روستای آلانق با ۲ میلیارد ریال، بهره برداری از طرح ارتقاء تکنولوژی اینترنت تلفن همراه از G۲ به G۳ با ۷ میلیارد ریال اعتبار در روستای آلانق را شامل می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح ۳ طرح عمرانی، خدماتی و آبرسانی در شهرستان ملکان شامل آسفالت ریزی ۳۰متری خیابان شقایق به طول ۶۰۰متر،  فاز دوم طرح هادی روستای تپه اسماعیل آباد به طول ۶۰۰متر و افتتاح کانال آبرسانی روستای قلعه جوق به طول یک کیلومتر است که در مجموع برای آنها ۱۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال هزینه شده است.

امروز همچنین  ۹ طرح عمرانی خدماتی با ۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان اعتبار در میانه از دیگر اقدامات دولت در آذربایجان شرقی بود که طی آن زیرساخت برق و روشنایی مساکن مهر، اصلاح فیدر بندی کلیدخانه جدید برق میانه، احداث و توسعه خط شبکه و پست برق، لوله گذاری خط انتقال گاز شهر میانه، جدولگذاری، زیرسازی، بهسازی و آسفالت،  اصلاح جداول کمربندی ساحلی و پلی کلینیک شبانه روزی تامین اجتماعی میانه افتتاح شد.

امروز ۱۲ طرح گازرسانی، برق‌رسانی و کشاورزی در مراغه از دیگر برنامه های افتتاح امروز در استان بود که طی آن هفت طرح برق‌رسانی شامل افتتاح پست سیار ۱۳۲ کیلوولت اوحدی، خط ۲۰ کیلو ولت زمینی میدان مولوی، خط ۲۰ کیلو ولت هوایی و پست برف فلسطین شمالی، خط ۲۰ کیلوولت شهرک الهیه، احداث خط ۲۰ کیلوولت و اصلاح مسیر و پست هوایی روستاهای داش آتان و نوا با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

همچنین سه طرح گازرسانی به روستاهای قره کند موسوی، جمال آباد و محسن آباد با یک میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان اعتبار در روز دوم هفته دولت در مراغه به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۲ طرح آبیاری قطره‌ای از دیگر طرح‌های بهره‌برداری شده در بخش کشاورزی این شهرستان در روز دوم هفته دولت بود و طی آن سیستم آبیاری قطره‌ای در مزرعه رضا فرهودی در روستای کامل آباد با هفت هکتار مساحت و با ۱۸۰ میلیون تومان و اشتغال زایی سه نفر به صورت مستقیم و پنج نفر غیرمستقیم و نیز اراضی مزرعه محمد محمدصادقی در روستای قوزلوجه با ۱.۷ هکتار مساحت و با ۸۰ میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

۸ طرح برقی و مخابراتی با هزینه‌کرد ۴۲ میلیارد ریال در اهر از دیگر برنامه های دولت بود که این طرح ها شامل احداث شبکه روشنایی معابر بین پل مقاومت و میدان شورا و خیابان انصار، احداث شبکه ۴۰۰ ولت جهت واگذاری انشعاب به متقاضیان شهری و روستایی، احداث شبکه فیبر نوری از پست ۲۳۰ کیلو ولت تا اداره برق، احداث شبکه ۲۰ کیلو ولت هوایی خروجی جاده کلیبر تا گورستان آیت الله برقی، نیرو رسانی به متقاضیان با احداث خطوط ۲۰ کیلو ولت و پست توزیع هوایی، نصب و اصلاح لوازم اندازه گیری مشترکین مصارف عادی و سنگین و برق رسانی به پاساژ امیر کبیر با احداث خط ۲۰ کیلو ولت و تجهیز پست توزیع زمینی و فیبر نوری خانگی ماست.

اجرای طرح توسعه «اپرون» غربی فرودگاه تبریز که فضای پارکینگ‌ آنرا ۲ برابر افزایش داد با هزینه 32 میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده امروز بود.

3038/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

ایسنا/هرمزگان همزمان با سفر رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان، ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی زیرمجموعه اداره کل زندان‌های هرمزگان به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های امروز در بخش های، صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی زندان‌های استان هرمزگان با هزینه ۳۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

غلامعلی محمدی افزود: کارگاه بسته بندی مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان در بندرعباس به صورت حضوری و دیگر طرح‌ها در ارتباط زنده تصویری به بهره برداری رسید.

وی گفت: درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، نمازخانه زندان بندرعباس، نانوایی اردوگاه رودان و زندان بندرعباس واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

محمدی افزود: امروز همچنین ۱۲ سری جهیزیه به فرزندان خانواده‌های مددجویان اداره کل زندان‌های هرمزگان اهداء شد.

وی گفت: ارزش هر سری جهیزیه که با کمک نیکوکاران تهیه شده بود، ۵۵ میلیون تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز