Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:51:47 GMT

‍ آتش سوزی در باغستان قزوین

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۱۵۶۲

‍ آتش سوزی در باغستان قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدیر موسی خانی قائم مقام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ساعت ۱۲ و شش دقیقه دقیقه ظهر امروز حدود یک هکتار از باغستان‌های مسیر نسیم شمال، بلوار صناعت، خیابان شیشه چی دچار آتش سوزی شد.

موسی خانی افزود: به علت گستردگی آتش و دسترسی نداشتن خودرو به محل حریق، آتش نشانان با استفاده از کوله پشتی‌های آب پاش و تجهیزات موتوری و دستی برای مهار حریق اقدام کردند که آتش با تلاش بیش از دو ساعت آتش نشانان، مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به حادثه دوم و آتش سوزی بیش از نیم هکتار از باغستان قزوین در ابتدای جاده نسیم شمال بیان کرد: در این حادثه هم که در ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه ظهر امروز به سامانه۱۲۵ اعلام شد آتش نشانان ایستگاه‌های ۴ و ۵ در محل حریق حضور یافتند و آتش را مهار کردند.

قائم مقام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، علت هر دو حادثه را خشک بودن علف‌های هرز و رسیدگی نکردن مالکان و بی احتیاطی رهگذران عنوان کرد.

موسی خانی افزود: با توجه به اخطار‌های این سازمان متاسفانه کم توجهی به جمع آوری و هرس درختان خشک شده و همچنین گرمی هوا باعث بروز این چنین حوادث است.

انتهای پیام/ک

بیش از یک ونیم هکتار از باغستان قزوین طعمه حریق شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد