Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد روز یکشنبه در نشست شورای اداری خوزستان با اشاره به  تلاقی آب و فاضلاب در برخی مناطق خوزستان و ایجاد مشکلاتی در آب شرب شهروندان اظهار داشت: پس از انتقال این موضوع به مقام معظم رهبری، ایشان به رئیس‌جمهوری برای رفع مشکل آب و فاضلاب استان خوزستان دستور رسیدگی فوری را دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بازدیدهایی که از محله های مختلف استان و به خصوص شهر اهواز داشته ام برخی فکر می‌کنند چون عرب هستند برای اشتغال مشکل دارند و به من می گویند که با فلان مدرک تحصیلی همچنان بیکار هستند و تنها به خاطر قومیتشان شغلی به آنها داده نشده است و این  در حالی است که این موضوع در استان عینیت ندارد  و این حرفی است که دشمن به جوانان این استان القا کرده است.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان اختلاف در میان اقوام کشور را یکی از فتنه های دشمنان برشمرد و گفت: نباید اجازه سوء استفاده به دشمنان را بدهیم و بحث اختلاف قومیتها تنها با کار و تلاش مسئولان قابل حل و فصل می باشد.

امام جمعه اهواز افزود: مشکلات اقتصادی در خوزستان خاص مردم عرب نیست و در بسیاری از مناطق خوزستان از جمله مناطق لر نشین نیز مشکلات بسیاری وجود دارد  و ضرورت دارد با اشتغالزایی در بخش های مختلف زمینه کاهش آمار بیکاری در استان خوزستان را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تنها نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد شایسته سالاری است و وظیفه مسئولان نیز این است که به همه قومیت ها و اقوام توجه داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به همایش بزرگ اربعین حسینی در خوزستان گفت: اربعین بزرگترین مانور عالم تشیع است و در عالم هیچ اجتماعی با شکوه تر از آن نمی یابیم، این اجتماع مردمی است و هیچ چیز آن دست ما نیست چرا که با تبلیغ نمی شود  مردم را در صحنه آورد،  وقتی جمعیتی بالغ بر ۲۰ میلیون نفر در یک مسیر قرار می گیرند بدین معناست که قلبهای آنها را کسی دیگر متوجه حضور خود کرده است.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به بحران های اخیری که استان خوزستان با آن درگیر بود گفت:  در چند ماه اخیر سیل بنیان کن وارد استان شده بود اما با تلاش گروههای مختلف  از جمله دستگاههای اجرایی، سپاه، بسیج، روحانیت و ...جلوی آسیب های بیشتر آن گرفته شد.

 وی بیان کرد: با توجه به هشدارهایی که از هم اکنون برای سیل در سال آبی پیش رو داده شده است لازم است مسئولان متولی تمهیدات لازم را برای سال آینده  مهیا کنند و نسبت به استحکام بخشی سیل بندها توجه لازم را داشته باشند.

۷۱۶۴/۶۰۶۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه خوزستان آب و فاضلاب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: بارش‌های سیل‌آسا از بعد از ظهر امروز تا آخر وقت شنبه مرکز و شمال استان اردبیل را در بر می‌گیرد. - اخبار استانها -

مهدی خدمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر اردبیل در وضعیت هشدار هواشناسی سطح نارنجی به سر می‌برد که با تغییر جوی به سطح زرد هواشناسی از بعد از ظهر امروز، شاهد بارش‌های متناوب و سیل‌آسا در اردبیل و شمال استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بحران اردبیل در آمادگی کامل به سر می‌برد، تصریح کرد: با توجه به حادثه تلخ فوت هفت نفر از هموطنانمان در سیل سال گذشته، آمادگی‌های لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی اندیشیده شده و مدیریت بحران اردبیل با اعلام آماده‌باش در میدان کار قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: به کوهنوردان توصیه کرده‌ایم در صورتی که صعود اجباری ندارند، برنامه‌های ورزشی و کوهنوردی خود را به روزهای آینده موکول کرده و مسافران نیز باید از هرگونه اتراق در مسیل‌ها و مناطق آبگیر خودداری کنند.

خدمتی افزود: مدیریت بحران اردبیل با برگزاری جلسات فوق‌العاده تمهیدات لازم را برای وقوع سیلاب اندیشیده و با توجه به اینکه احتمال سیلابی شدن شهرهای شمال استان وجود دارد، در تمامی شهرستان‌‎ها مدیریت بحران اعلام آماده‌باش کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل بیان کرد: از بعد از ظهر امروز شاهد طوفان باران، رگبار رعد و برق و تگرگ در مناطق مختلف استان خواهیم بود که شایسته است مردم به هشدارهای هواشناسی توجه کرده و آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌های مازندران
  • واکنش شهرداری به قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار
  • انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟