Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان تهران، درخصوص مراسم برترین‌های لیگ برتر فوتبال به خبرنگار برنا گفت: مراسم خوبی بود و امیدوارم حق به حق‌دار رسیده باشد که واقعا این طور است و خوشحالم به عنوان نماینده باشگاه پیکان جام اخلاق را گرفتیم. 

وی ادامه داد: پیکان یک تیم ریشه‌دار است که یکی از اصول اخلاقی‌اش، اخلاق مداری است و یکی از اصولی که مقید به آن است مسائل اخلاقی است و مطمئنا سعی می‌‌کنیم این روش را انجام بدهیم و همچنان اخلاق‌مدار بمانیم و اصول ما بوده، چه در والیبال و چه در فوتبال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قول را می‌دهم که سال به سال هم بهتر شویم از این نظر.

شیعی تصریح کرد: برنامه‌ برای جذب تماشاگرمان را اجرایی خواهیم کرد. ما الان آن زمینه‌سازی که در شهرقدس کردیم با همکاری شهرداری و فرمانداری شهرقدس برنامه‌ریزی کردیم که به طرف این برویم کانون هواداران درست کنیم و برنامه‌‌ آن در حال اجراست. امیدواریم با جذب تماشاگران و با اختصاص جوایزی که در شأن تماشاچی باشد بتوانیم نسبت به جذب آن خوب اقدام کنیم.

او درباره هفته نخست لیگ برتر نوزدهم گفت: هفته اول لیگ هفته خوبی بود و بازی‌های خوبی انجام شد و به نظر من تمهیداتی که سازمان لیگ داده بود دارد جواب می‌دهد، البته کامل نبود و باید مدتی زمان به آن بخورد اما همین که اینگونه استارت خورد نشان می‌دهد ما فوتبال قابلی داریم که ان‌شاءالله همراه با بحث‌های نرم‌افزاری با بازیکنان خوبی که داریم با وجود سخت افزاری‌‌های خوب بتوانیم نرم افزار را تقویت کنیم به خصوص تیم‌های ملی‌مان را روز به روز بهتر کنیم.  این یک فرصت هست من فکر می‌کنم همین استارتی که زده شد و باشگاه‌ها مقید شدند که گیت‌ها را بگذارند و قراردادهای نرم افزاری‌شان را ببندند کار بسیار خوبی است. همین که اعتقاد پیدا کند که این کار نیاز است این اعتقاد کار خودش را می‌کند و مطمئن هستم تا چند وقت دیگر شرایط بسیار خوبی را برای بازی‌‌ها خواهیم داشت.

شیعی درخصوص بحث امکانات ورزشگاه شهرقدس و دیدار با شهرخودرو گفت: گیت‌ها را گذاشتند و قرارداد‌های نرم‌افزاری‌اش را بستند و هفته آینده چون مهمان هستیم بازی بعدی که میزبان باشیم شرایط آماده است و قول می‌دهم با کمک شهرداری و شورای شهر شهرقدس این اتفاق خوب بیفتد. به تیم شهرخودرو تبریک می‌گویم، بسیار بازی فنی و خوبی کرد مخصوصا نیمه اول و نیمه دوم بچه‌ها تلاش کردند و نتوانستند به نتیجه برسند. بازی‌‌های اول است و ممکن است اتفاقات بیفتد.  هدف‌مان رسیدن به نیمه بالاست و هرچقدر بالاتر برویم بهتر و هدف‌‌گذاری‌مان روی نیمه بالای جدول است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخلاق بازی باشگاه پیکان سازمان لیگ برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن امشب در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی دست پیدا کرد.

تیم تحت هدایت ژابی آلونسو در این بازی با دو گل از حریفش عقب افتاد و قبل از ورود به وقتهای اضافه یک گل را جبران کرده بود تا اینکه در دقیقه 90+7 موفق شد به گل تساوی برسد و از شکست فرار کند.

لورکوزن با این گل ضمن یک امتیاز، برای چهل و ششمین بازی متوالی شکست ناپذیر ماند و همچنان به ارزش قهرمانی زودهنگام خود اضافه می‌کند.

ژابی آلونسو از این اتفاق خیلی خوشحال است و تایید کرد که در نظر دارد تیمش‌ بدون شکست فصل را به پایان برساند. او پس از بازی گفت:"این یک بازی سخت مقابل یک حریف قدرتمند بود و بازی با آن‌ها در لیگ قهرمانان فصل آینده جالب خواهد بود."

فراز از شکست در لحظات پایانی؟

ما نشان دادیم که این فصل در دقایق پایانی، یک شرایط خاصی داریم. نیمه اول بسیار تاکتیکی بود و موقعیت‌های زیادی برای اشتوتگارت و همینطور ما ایجاد شد. پس از دریافت دو گل ما واکنش خوبی نشان دادیم.

هدف فعلی لورکوزن؟

هواداران ما باور داشتند که می‌توانیم دوباره این کار را انجام دهیم و به بازی برگردیم. هدف بزرگ ما قهرمان شدن بود، حالا می‌خواهیم به راه خود ادامه دهیم و متوقف نشویم. می‌خواهیم تا پایان شکست ناپذیر باقی بمانیم. هنوز سه بازی باقی مانده در لیگ و یک بازی مقابل رم در هفته آینده داریم که می‌خواهیم به خوبی برای آن آماده شویم.

دیگر خبرها

  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم