Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مومنعلی دارابی عصر یکشنبه در آیین افتتاح مرکز جامع سلامت روستای شعبان از توابع بخش مرکزی که با حضور معاون استاندار همدان و فرماندار نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: مرکز جامع سلامت روستای شعبان بااعتبار یک میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح تحول سلامت به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این مرکز به مساحت ۶۰۰ مترمربع دارای بخش‌های مختلفی همچون مامایی، دندانپزشکی، پزشک عمومی و غیره است، گفت: مرکز جامع سلامت روستای شعبان به ۱۱ روستای بخش مرکزی با جمعیتی بالغ‌بر ۸ هزار و ۶۰۰ نفر ارائه خدمت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: طی یک هفته آغاز بکار این مرکز تاکنون تنها در بخش خدمات دهان و دندان به ۵۰۰ نفر به‌صورت رایگان ارائه خدمت شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح تحول سلامت در شهرستان نهاوند ۳۴ پروژه با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه بهداشت و درمان آغازشده است.

دارابی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در راستای جذب اعتبارات موردنیاز، گفت: طی این مدت بیش از ۵۰ هزار مترمربع به زیرساخت‌های درمانی شهرستان اضافه‌شده است.

فرماندار نهاوند نیز در ادامه اظهار کرد: در طول ۱۶ ماه گذشته در شهرستان نهاوند با توجه به محدودیت‌های اعتباری و شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا به‌اندازه ۱۶ سال کارشده که این مهم ادعا نیست.

مراد ناصری با اشاره به اینکه عملکرد دولت عملکرد نظام است و در این راستا مجموعه مسئولین استان و شهرستان با اقدام جهادی عمل کرده‌اند، گفت: هم‌زمان با هفته دولت در نهاوند ۴۹ پروژه عمرانی، خدماتی و زیرساختی بااعتبار ۱۲۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

ناصری با تأکید بر اینکه نهاوند در مسیر توسعه قرار دارد و این امر با حمایت‌های استاندار و پیگیری و جذب اعتبارات ممکن شده است، گفت: مسئولین شهرستان جز خدمت به مردم به هیچ مسئله دیگری فکر نمی‌کنند.

کد خبر 4702039

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی استانداری سمنان کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار رضا زارعی در تشریح این خبر بیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت ها تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگردهای خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

زارعی تصریح کرد: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان های همجوار انتقال می داده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت ها می کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ اکیپ از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند و به پلیس آگاهی شهرستان دلالت دادند.

وی گفت: متهم پس از انتقال به یگان انتظامی و در بازجویی های فنی صورت گرفته بیان داشت به همراه ۲ نفر از دوستان خود درسطح شهر نهاوند پس از گشت زنی و شناسایی خودرو مورد نظر جهت سرقت، اقدام خود را عملی و بلافاصله خودرو را از شهر خارج و به فردی به هویت معلوم می فروخته است.

جانشین انتظامی استان در پایان بیان داشت: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودروهای مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229086 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد