Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@21:15:54 GMT

نظر محسن هاشمی در مورد دستفروشان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۵۷۴

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با موضوع دستفروشان در پایتخت اظهار داشت: قرار نیست با این افراد برخورد قهری شود بلکه برخوردها در این زمینه همه قانونی است.

اخبار اجتماعی- وی افزود:  همچنین قرار شده که دستفروشان تا قبل از ساعت 10 شب ورود جدی در سطح شهر نداشته باشند و در برخی از مکان‌ها که  حضورشان پررنگ‌تر است همچون میدان تجریش و خیابان ولیعصر امکان فعالیت آنها تنها پس از ساعت 10 شب امکانپذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی خاطرنشان کرد:‌ در این ساعت معابر و خیابان‌ها خلوت‌تر شده و مغازه‌ها نیز تعطیل شده‌اند  و در این  زمان برخی در صورت تمایل ممکن است از این افراد خریدهایی داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: فعالیت دستفروشان از ساعت 10 شب به بعد ارتباطی با زیست شبانه ندارد و فعالیت این افراد نهایت تا ساعت 11:30 خواهد بود.

وی در مورد اولویت‌ کاری شورای شهر در سال سوم گفت: آلودگی هوا و ترافیک دو معضل اصلی شهروندان تهرانی است که اولویت‌های ما نیز در همین راستا قرار خواهد داشت و تلاش می‌کنیم که شهروندان کمترین دغدغه‌ها را در این زمینه داشته باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آلودگی هوا شورای شهر هاشمی دست فروشان محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش ایسنا، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

میانگین شاخص کیفیت هوا در ۱۲ ساعت گذشته (با تاکید بیشتر بر روی سه ساعت آخر در شرایط جوی متغیر) برای میانگین کل ایستگاه‌ها با میانگین ۱۱۱ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

تهران از ابتدای سال، ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است و در هیچ روزی از سال جدید کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار نگرفته بود.

براساس این گزارش، میانگین شاخص کیفیت هوا از ۱۰۱-۱۵۰، ناسالم برای گروه حساس است و افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد بطور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می‌دهند و سبب می‌شود نفس کشیدن تا حدی سخت‌تر از حالت طبیعی صورت گیرد. برای مثال کار کردن در باغچه در طول روز.

فعالیت سنگین نیز عبارت است از هرگونه فعالیت شدید خارج از منزل که سبب می‌شود نفس کشیدن به سختی صورت گیرد؛ برای مثال دویدن.

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟