Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@13:38:35 GMT

طرح ویژه آدیداس برای پیراهن تراکتور

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۷۴۶

طرح ویژه آدیداس برای پیراهن تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت:صحبت‌هایی برای جذب یک مدافع ایرانی انجام شده و آقای دنیزلی نظر نهایی را در این خصوص خواهد داد و البته امکان دارد که این بازیکن ملی پوش باشد.

به گزارش مشرق، مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: ضمن تشکر از هیات فوتبال استان و یگان ویژه به دلیل کمک به راه اندازی سیستم بلیت الکترونیکی، بیان کرد: فردا (دوشنبه) و پس فردا (سه‌شنبه) سایت فروش بلیط بازی‌های تراکتور بارگذاری می‌شود و پس از تست نهایی، بلیت فروشی از روز چهارشنبه ششم شهریور آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران نگرانی در این خصوص نداشته باشند؛ چرا که اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق رسانه رسمی باشگاه انجام می‌شود.

 


وی ادامه داد: صحبت‌هایی برای جذب یک مدافع ایرانی انجام شده و آقای دنیزلی نظر نهایی را در این خصوص خواهد داد و البته امکان دارد که این بازیکن ملی پوش باشد.

بیشتر بخوانید:

زمان بلیت فروشی بازی تراکتور - پرسپولیس



مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: کارت بازی و آی تی سی میمبلا صادر شده همچنین تلاش برای صدور آی تی سی و کارت بازی کوین فورچونه انجام می‌شود و فردا معاون ورزشی باشگاه برای پیگیری این امور عازم تهران خواهد شد.

وی در خصوص تغییر نام باشگاه نیز اظهار کرد: باتوجه به درخواست هواداران برای بین المللی کردن نام تراکتور و وجود هوادارانی از اقوام مختلف، نام باشگاه تراکتورسازی را به باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تغییر داده‌ایم.

صادقیان در خصوص تغییرات ایجاد شده در لوگوی باشگاه، بیان کرد: باشگاه‌های دنیا هر چند سال یکبار تغییراتی در لوگوی باشگاهشان ایجاد می‌کنند و ما هرگز اجازه نمی‌دهیم به تاریخ و قدمت تراکتور لطمه وارد شود؛ به همین منظور سال آینده جشن 50 سالگی تراکتور را با شکوه و عظمت برگزار خواهیم کرد.

صادقیان تاکید کرد: پس از رایزنی‌های انجام شده، پیراهن آدیداس را از استانبول تهیه کرده‌ایم و شرکت آدیداس پیشنهاد کرده که طرح ویژه و مختص تراکتور را برای فصل 2020 – 2021 طراحی کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی آدیداس غلامرضا صادقیان تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه

موسیالا عنوان کرد رسیدن به شماره ۱۰ تیم ملی آلمان، رویایی بوده از کودکی به دنبال تحقق آن بوده‌است

طرفداری | جمال موسیالا، هافبک جوان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در گفتگو با بیلد، از لیونل مسی تمجید کرد و او را الگوی خود نامید. موسیالا در این مصاحبه مفصل گفت:

پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ آلمان

از بچگی، بازی بزرگانی که شماره ۱۰ می پوشیدند را نگاه می‌کردم و به این شماره علاقه بسیاری دارم. من با تماشای بازی رونالدینیو، مسی و نیمار بزرگ شدم. همه آن‌ها ده می پوشیدند و همیشه رویای این را داشتم که روزی به این شماره برسم.

بازیکنان مورد علاقه تو؟

بدون شک مسی و رونالدینیو. ده ها و ده ها ویدیو از آنها دیده ام. وقتی خیلی کوچک بودم، پیراهن زیدان را هم داشتم، شماره ده تیم ملی فرانسه.

به نظر می‌رسد الگوی اصلی تو مسی است

بله. همیشه مسی را تحسین کرده‌ام و مجذوب بازی او بوده‌ام. مسی و نیمار بازیکنان مورد علاقه من بودند و تماشای بازی آنها برای من بسیار سرگرم کننده و لذت‌‌بخش بود. لئو گل می‌زد، نیمار با توپ جادو می‌کرد و من هم سعی می‌کردم در حیاط خانه‌مان حرکات آن‌ها را تقلید کنم. من همواره طرفدار آنها بوده‌ام.

تو حتی پیراهن شماره ۱۹ مسی را هم داشتی

بله. چون مسی را خیلی دوست داشتم آن را پیراهن را برایم خریدند. من همیشه از مسی تقلید می‌کردم و به کارهای او در زمین نگاه می‌کردم تا ببینم که آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه.

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست