Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:04:02 GMT

جستجو برای جایگزین نیمار از جزیره آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۸۷۱

جستجو برای جایگزین نیمار از جزیره آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن به دنبال جذب ویلفرد زاها از کریستال پالاس انگلیس است تا در صورت جدایی نیمار او را جایگزین ستاره برزیلی‌اش کند. این ادعای روزنامه ساندی میرر است و در مطلب این روزنامه آمده الخلیفی برای ارائه پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی برای زاها آماده است.

بعد از این که نیمار برای بازی تیمش در ترکیب قرار نگرفت، شایعات درباره جدایی او از تیمش رنگ بیشتری گرفتند و حالا خبر روزنامه میرر مبنی بر علاقه تیم فرانسوی به جذب ستاره کریستال پالاس باعث شده تا نیمار را بیشتر از همیشه به بارسلونا یا شاید رئال مادرید نزدیک بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند پاریس زاها را در لیست انتظار نگه خواهد داشت و در صورتی که رئال یا بارسا بتوانند خواسته‌های این تیم در مورد فروش نیمار را برآورده کنند پروسه خرید او را دنبال خواهد کرد.

طبق ادعای منابع آگاه تیم فرانسوی قرار است هفته آینده نمایندگانش را برای مذاکره با زاها و تیمش به لندن بفرستد. این در حالی است که آرسنال، اورتون و دورتموند همه در فصل نقل و انتقالات جاری برای خریدن زاها تلاش کردند، اما ناموفق بودند. اما خریدن این بازیکن برای تیم ثروتمند پاری‌سن ژرمن کار مشکلی نخواهد بود.

کد خبر 4701906

منبع: مهر

کلیدواژه: نیمار تیم فوتبال پاریسن ژرمن کریستال پالاس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی گابریل کالدرون کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال پارس جنوبی جم فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی قایقرانی تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: هر روز ۲۵۰ نفر از نیرو‌های هلال احمر، مردمی و گروه‌های جهادی عملیات جستجو را در زمین و هوا انجام می‌دهند.

قاسم غریب آبادی به گمانه زنی‌های غیرتخصصی در فضای مجازی اشاره کرد و از مردم خواست اخبار این رویداد را فقط از کانال‌های رسمی مثل رسانه ملی و پایگاه خبری هلال احمر دنبال کنند.

یسنا دختربچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت مفقود شد و به رغم جستجو‌های گسترده و مستمر، تا کنون اثری از او نیست.

دیگر خبرها

  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان چه خبر است؟
  • بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)
  • مدیرعامل پرخرج اما قهرمان در راه استقلال؟ | چه کسی جایگزین خطیر می‌شود؟
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا