Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@05:53:26 GMT

اوج دوران سینمای کودک در دهه ۶۰ بود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۳۰۳۰

اوج دوران سینمای کودک در دهه ۶۰ بود

حسینی کاشانی با اشاره به اینکه اوج دوران سینمای کودک در دهه ۶۰ بود، گفت: ما باید نگاه خود را به این قشر نزدیک کرده و بر اساس خواسته آنان فیلم بسازیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سید «موسی حسینی کاشانی» پیش از اکران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» که شب گذشته(یکشنبه 3 شهریور) در چارچوب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان در سینما کانون برگزار شد، از حضور خانواده های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون و زینبیون در این مراسم ابراز خرسندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: بسیار خوشحال هستم که امشب در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم هستم و از اینکه دعوت ما را پذیرفتید بسیار ممنونم.


وی تصریح کرد: سینمای کودک می تواند بسیار سازنده باشد و ما را به دوران اوج سینمای کودک در دهه 60 بازگرداند.


حسینی کاشانی اظهار داشت: ما خاطرات بسیار خوبی از آن دوران داشتیم و فیلم های کودک و نوجوان خوبی در آن زمان ساخته می شد که روزهای خوشی را برای ما رقم زده بود.


وی ادامه داد: امیدواریم نگاه مثبتی به سینمای کودک و نوجوان وجود داشته باشد تا بار دیگر این سینما را به دوران اوج خود بازگردانیم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به داوری فیلم های این جشنواره از سوی کودکان و نوجوانان خاطرنشان ساخت: تعدادی از کودکان و نوجوانان آموزش دیده به تماشای فیلم ها پرداخته و سپس به فیلم امتیاز می دهند و در حقیقت داوری این جشنواره برعهده خود کودکان و نوجوانان است.


وی تأکید کرد که ما باید نظر خود را به بچه ها نزدیک کنیم و سپردن داوری جشنواره فیلم های کودک و نوجوان به این افراد نیز در این راستا صورت گرفته که اقدام مثبتی به شمار می آید.


حسینی کاشانی در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر و تشکر از داوران این جشنواره گفت: امیدواریم نگاه ما روز به روز به نگاه کودکان و نوجوانان نزدیکتر شود و بر اساس میل و خواسته آنان فیلم بسازیم.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد عید غدیر روز جهانی مسجد مراسم عمامه گذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل مساجد سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، پنج هزار دانش آموز شرکت کنندگان رویدادهای باغ هنر هستند که تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان