Web Analytics Made Easy - Statcounter

ندافی با اشاره به رشادت های مدافعان حرم گفت: در برابر خانواده‎های شهدای مدافع حرم سر تعظیم فرود می‎آورم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «حسن ندافی» پیش از اکران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» که شب گذشته(یکشنبه 3 شهریور) در چارچوب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان در سینما کانون برگزار شد، حضور خانواده های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون و زینبیون در این مراسم را مایه افتخار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: از حضور خانواده های شهدای مدافع حرم در این مراسم به وجود آمده و در برابر آنان سر تعظیم فرود می آورم.


وی اظهار داشت: بنده در سال 96 این توفیق را داشتم که در دو عملیات دیرالزور و بوکمال در سوریه حضور داشته باشم و از نزدیک با رشادت های رزمندگان فاطمیون و زینبیون آشنا شوم.


ندافی ادامه داد: من تعریف و تمجید رشادت های این مجاهدان را بسیار شنیده بودم و هنگامی که در اطراف حلب حضور داشتیم، بسیار مشتاق دیدار رزمندگان فاطمیون و زینبیون و حزب الله بودم  و بر این اساس به دیدار آنان شتافتم.


وی با اشاره به ذکر خیر این رزمندگان نزد مردم سوریه تأکید کرد: نقش آفرینی مدافعان حرم در آزادی سوریه بسیار پررنگ بود و پس از هر عملیات و آزادی بخش هایی از این کشور که به شادمانی ملت سوریه می انجامید، بلافاصله به یاد رشادت های پدران شما می افتم.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطرنشان ساخت: این کانون بدون حضور کودکان و نوجوانان هیچ رنگ و بویی ندارد و حضور آنان برای ما حیاتبخش و طراوت بخش است.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد عید غدیر روز جهانی مسجد مراسم عمامه گذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل مساجد سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان مدافعان حرم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است