Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، این مسابقات با شرکت ۱۰۴ نفر از سرتاسر استان در ۹ دور به روش سوئیس در محل دانشگاه علمی و کاربردی منطقه آزاد اروند به سرداوری نوید کمایی«رییس کمیته داوران هیات شطرنج استان خوزستان» برگزار شد و در پایان رقابت‌ها، نفرات برتر احکام و جوایز جوایز خود را دریافت کردند.

عبدالقادر بیت مشعل (شاه رخ اهواز) به عنوان قهرمان و همچنین کوروش نادری (آبادان) نایب قهرمان این دور از مسابقات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمسلم خرم نسب (آبادان)، شهریار روحی- مقام چهارم، امیر نصاری (آبادان) و اصغر آقابابایی (آبادان) مقام های سوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

عباس کمالی (اهواز) به عنوان نفر برتر ریتینگ زیر ۱۵۰۰ و همچنین صادق قنبری به عنوان نفر برتر ریتینگ زیر ۱۲۵۰ دست یافتند.

سیمین ابراهیمی (ماهشهر) و ملینا انصاری (ماهشهر) مقام آوران اول تا دوم در بخش بانوان بودند.

نفرات اول تا دوم بالای ۵۰ سال به ترتیب علیرضا رفیع خلیل آبادی (دزفول) و مهران پیروزمندان (آبادان) بودند.

علیرضا سلیمانی مقدم (شاه رخ اهواز) و حسین آلبوغبیش (فرزین خرمشهر) به ترتیب، مقام اول و دوم بین ۱۴ تا ۱۲ سال را کسب کردند.

پارسا علی‌حق‌نژاد (آکادمی اروند آبادان) و ابولفضل فاضلی (فرزین خرمشهر) به ترتیب نفرات اول تا دوم بین ۱۲ تا ۱۰ سال بودند.

پارسا کمالی (اهواز) و حسین امیری نسب(آکادمی اروند آبادان) مقام های اول و دوم بین ۸ تا ۱۰ سال را از آن خود کردند.

امیرعلی باغبان (آکادمی اروند آبادان) و علی سلطان پور (آکادمی اروند آبادان) نفر اول و دوم زیر ۸ سال بودند.

کیان شیروی (آکادمی اروند آبادان) و محمد صمدی فروشانی (آکادمی اروند آبادان) نفر اول و دوم زیر ۶ سال شدند.

در پایان این رقابت بزرگ از احمد باورصاد «رییس مرکز علمی و کاربردی منطقه آزاد اروند» و همچنین مهدی  سلیمانی«مسئول امور ورزش و پژوهش مرکز علمی و کاربردی منطقه آزاد اروند» که کمک قابل توجهی در امر برگزاری این مسابقات داشتند با اهدای لوح سپاس تشکر و قدردانی شد.

مسئولان این دانشگاه از حمیدرضا اشترابه«مشاور اجرایی مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر»، احمدرضا ضرغامی«سرپرست اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند»، افشین جلیلیان«کارشناس اداره بنادر و دریانوردی خرمشهر»، کورش نادری «رییس هیات شطرنج آبادان» و میلاد پورعباس« دبیر هیات شطرنج آبادان» جهت حضور و اهدای جوایز در این دور از رقابت‌ها قدردانی کردند.

46

کد خبر 1293090

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دانشگاه خبر ورزشی شطرنج دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف فرانسه بازیگران سینما و تلویزیون ایران داریوش اسدزاده باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس امانوئل مکرون مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی، روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این مسابقات ۱۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ دسته از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان و مین‌یاب شرکت دارند.

مراسم اختتامیه مسابقات نیز ۲۰ اردیبهشت، در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است دانش‌آموزان سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات، مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و کمیته ارزیابی حداکثر تا پایان تیر ماه اعضای اصلی تیم جهانی را انتخاب خواهند کرد.

لازم به ذکر است پیش از این تیم جهانی روباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی و مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده بود.

سال گذشته نیز نوجوانان نخبه کشور در مالزی قهرمان آسیا شدند.

دیگر خبرها

  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • جوی ناپایدار در اروند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • مدارس اروند مجازی شد