Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، پیش از آغاز مراسم حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری از نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساخت های روستایی در بخش های نیرو، ارتباطات، نفت، راه شهرسازی و بهداشت و درمان بازدید کرد که وزیران مربوطه در این زمینه گزارش دادند.

در هفته دولت به تقاضای  وزیر نیرو و موافقت رییس جمهوری قرار شد در بحث فعالیت ها و توسعه زیرساخت هایی که در روستاها در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است، این همایش برگزار شود تا خدماتی که دولت در روستاها داشته اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت روحاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌آبادی: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هدفگذاری ما توسعه تعاملات و همکاری تجاری با کشورهای دیگر به روش غیرسنتی است و از کشور هایی کالا خواهیم خرید که از ما کالا بخرند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عباس علی‌آبادی در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار داشت: هدفگذاری نخست ما توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالاها را بفروشیم.

وی افزود: با این شعار، با کشورهای دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

بنابر این گزارش ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از 2000 تاجر و بازرگان خارجی از 119 کشور جهان، از امروز 8 تا 12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • علی‌آبادی: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی