Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز – خبرگزاری مهر: پس از سیل خوزستان روند یاری رسانی به سیل زدگان استان متوقف نشد.

جهادگران از جای جای استان فارس به این استان رفتند تا سهمی در بازسازی خانه های سیل زدگان داشته باشند. شعیبیه یکی از مناطقی است که برای بازسازی و تعمیرات به استان فارس سپرده شده و جهادگران در حال یاری رسانی به مردم منطقه برای بهبود وضعیت زندگیشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا  مسئول بسیج سازندگی و  قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اردوهای جهادی با عنوان جهاد همبستگی با موضوع تعمیر و مرمت و یا احداث منازل سیل زدگان استان خوزستان از تیرماه ۹۸ در منطقه شعیبیه شهرستان شوشتر آغاز شده و تا کنون ادامه دارد.

سید مجتبی  سرور زاده  ادامه داد: دهستان  شعیبیه  دارای ۵۶ روستاست که تعدادی از روستاهای آن در محدوه خدماتی سپاه فجر استان فارس قرار دارد که در این روستاهایی که در معرض سیل قرارداشتند خدمات تعمیراتی و احداثی انجام می شود.

وی عنوان کرد: بیشترین خدمات در روستای عیله، روستای دهول و روستای یذاب که آب گرفتگی بیشتری داشتند انجام می شود.

مسئول بسیج سازندگی و  قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر استان فارس  بیان کرد: در این اردوها که استان فارس بعنوان استان معین در منطقه  مذکور مستقر شده، قرار شده که جهادگران نواحی مختلف استان پهناور به صورت زنجیره ای اعزام و نسبت به تعمیر و یا احداث عرصه های احصاء شده اقدام کنند.

سرور زاده ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس احداث ۵۰ واحد مسکونی و تعمیر و مرمت ۱۵۰ منزل آسیب دیده را متعهد شده است که تاکنون بیش از ۱۷۷  واحد تعمیری یعنی ۲۷ واحد بیشتر از طرح مصوب ، تمام و به مالکین تحویل داده است.

 وی گفت: همچنین ۴۵ عرصه دیگر نیز در حال حاضر با هدف احداث، در مراحل مختلف رنگه ریزی تا شناژ فوقانی به سر می برند.

مسئول بسیج سازندگی و  قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر استان فارس عنوان کرد: تاکنون نواحی مقاومت بسیج سپاه لارستان، لامرد، مهر، فسا، دانشجویی و در حال حاضر نی ریز  در این اردوها شرکت کرده اند و قرار است نواحی بعدی نیز طبق برنامه زمان بندی شده اعزام شوند.

سرور زاده افزود: محوریت فعالیت تعمیرات و احداث منازل در سه روستای عیله یک، دهول و خماس با سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان فارس و نظارت بر حسن انجام کار آن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس است.

کد خبر 4701491

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی جهادی سپاه فجر فارس سیل خوزستان هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی استانداری سمنان کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت