Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۲۸۰۰ میلیارد ریال پروژه‌های روستایی هفته دولت استان کرمان از طریق ویدئو کنفرانس استاندار با رئیس جمهور از روستای ده‌زیار افتتاح شدند. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آئین افتتاح همزمان 2 هزار و 842 میلیارد ریال پروژه روستایی هفته دولت استان کرمان صبح امروز و از طریق ویدئو کنفرانس استاندار کرمان با رئیس جمهور از روستای ده‌زیار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم محمدجواد فدایی استاندار کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان، جعفر رودری مدیرکل مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.

خط تولید پروژه ذوب جهان فولاد بعد از هفته دولت افتتاح می‌شودکرمان| 10 سردخانه نگهداری خرما در نرماشیر افتتاح شددر آستانه هفته دولت/ رئیس جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند

مسعود الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در حاشیه ایت آئین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اتصال همزمان 444 روستا به شبکه ملی اطلاعات و توسعه پوشش تلفن همراه روستاها اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتبار 180 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: با اتصال این 444 روستا به شبکه ملی اطلاعات زمینه دسترسی پرسرعت دستگاه‌ها و مردم به اطلاعات در این روستاها فراهم شده و دسترسی اهالی روستاهای محروم به همه خدمات و سرویس‌های دولت الکترونیک استانی و ملی و همچنین خدمات الکترونیکی شرکت‌های خصوصی و کسب و کارهای نوپا فراهم شده است.

به گزارش تسنیم برق‌رسانی به  24 روستای فاقد برق، تأمین روشنایی 59 روستا و آبرسانی به 57 روستا با اعتباری 322 میلیارد ریال در حوزه وزارت نیرو و گازرسانی به 66 روستا با اعتبار 552 میلیارد ریال در حوزه وزارت نفت از دیگر افتتاحات همزمان صبح امروز بود. 

لازم به ذکر است آسفالت 83 کیلومتر راه روستایی برای 43 روستا و بهینه‌سازی 138 کیلومتر راه روستایی با اعتبار هزار و 101 میلیارد ریال در حوزه وزارت راه و شهرسازی و تجهیز و راه‌اندازی 124 مرکز خدمات درمانی و بهداشتی روستایی با اعتبار 687 میلیارد ریال در حوزه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز به طور همزمان در سراسر استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش تسنیم، روستای ده‌زیار از توابع بخش چترود روستای پایلوت اقتصاد مقاومتی استان کرمان کرمان است.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته ملی سلامت با حضور مسؤولان تالش صبح پنجشنبه ۲ خانه بهداشت در روستاهای مسجد قاباقی چوبر و بره پشت و تنگاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج مؤذن» فرماندار تالش به تشریح جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد تا به مردم و خانوارهای تحت پوشش این مناطق خدمات رسانی کند.

حضور پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان در خانه‌های بهداشت

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6088304

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • برگزاری پیاده روی مردمی همزمان با هفته سلامت در روستای برقبان
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!