Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کونته امیدوار است به سلطه یوونتوس در سری آ پایان دهد.
به گزارش آریا، دو تیم اینتر و لچه در چارچوب مسابقات سری آ که اولین بازی برای هر دو تیم در فصل جدید محسوب خواهد شد به مصاف هم خواهند رفت. حداقل 60 هزار نفر این بازی را از نزدیک نظاره گر خواهند بود. اینتر پس از جذب دیگو گودین، والنتینو لاتسارو، استفانو سنسی، نیکولو بارلا و روملو لوکاکو، پر خرج ترین نقل و انتقالات تاریخ خود را سپری می کند و حالا آنها در آخرین روزهای نقل و انتقالات به دنبال نهایی کردن انتقال قرضی الکسیس سانچز خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت مائورو ایکاردی مهاجم نراتزوری نیز همچنان نامشخص است و طبق آخرین اخبار، افعی ها در صورت فروش مهاجم آرژانتینی خود برای جذب یک هافبک اقدام خواهند کرد.
مهمترین اتفاق تابستان در اینتر، معرفی آنتونیو کونته به عنوان مربی این تیم بود. او 14 سال به عنوان بازیکن برای بانوی پیر به میدان رفته است، سالها کاپیتان این تیم بوده و با یوونتوس تمام جام‌های ممکن را بالای سر برده؛ همچنین او 3 سال مربیگری یوونتوس را بر عهده داشته تا در کل، دوران حضورش در یوونتوس به 17 سال برسد. سلطه یوونتوس در ایتالیا دیر یا زود تمام خواهد شد و حالا ترس هواداران یوونتوس این است که این پایان به دست مردی از جنس خودشان باشد، مردی که این سلطه را شروع کرد، پایه‌هایش را محکم کرد و بنزینی که در باکش ریخت تا چند سال بعد از خودش هم ماند و قهرمانی‌های بعدی را تسهیل کرد. پایان این سلطه اجتناب ناپذیر است و اگر این پایان به دست کونته باشد، داستان قرن ایتالیا شکل خواهد گرفت. کونته 5 سال در سطح اول اروپا در رده باشگاهی مربیگری کرده است. او در تجربه نخست خود موفق شد یوونتوسی که 2 سال پیاپی در رده‌ی هفتم  جدول قرار می‌گرفت را بدون شکست به مقام قهرمانی رساند و 3 سال موفقیت خود را تکرار کرد. تجربه‌ی دوم او روی نیمکت چلسی بود؛ جایی که در اولین فصل حضورش در خارج از کشورش، توانست در حضور کلوپ، گواردیولا، مورینیو، پوچتینو و ونگر به سادگی قهرمان سخت‌ترین لیگ دنیا شود. هر چند فصل دوم او با چلسی چندان موفق نبود اما او در فصل دومش هم بدون جام نماند و موفق به فتح قدیمی‌ترین تورنمنت  تاریخ شد.
جذب رایگان گودین، خرید نیکولو بارلا و روملو لوکاکو بود که 2 مرتبه رکورد گرانترین خرید تاریخ اینتر را جابجا کردند. هر چند به صورت رسمی، مبلغ انتقال بارلا 12 میلیون یورو قرضی با بند دائمی سازی اجباری به ارزش 37 میلیون یورو است، اما در این قرارداد بندهایی قرارداده شده که ارزش این انتقال را به سادگی به 50 میلیون یورو می‌رساند؛ رقمی که از مبلغ انتقال کریستین ویری گرانترین بازیکن تاریخ اینتر 4 میلیون یورو بیشتر است. مدتی پس از جذب بارلا، در دوئلی نفسگیر با یوونتوس، اینتری‌ها توانستند لوکاکو را نیز از بندر منچستر راهی شهر میلان کنند تا بار دیگر رکورد نقل و انتقالاتشان شکسته شود.
علاوه بر این دو خرید به نسبت گرانقیمت، اینتری‌ها استفانو سنسی، والنتین لازارو و گابریل برازائو را نیز به خدمت گرفته‌اند و در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر خرید الکسیس سانچز نیز به گوش می‌رسد. سانچزی که بر خلاف دوران حضورش در آرسنال در حال حاضر در الدترافورد هیچ درخششی ندارد. خرید سانچز به شدت به خرید ته‌وز شبیه است. کارلوس ته‌وز پیش از پیوستن به یوونتوس با این که استعداد شگرفش را به جهان فوتبال ثابت کرده بود، دراواخر حضورش در منچستر سیتی از نشان دادن قابلیت‌هایش عاجز بود و به ندرت مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی با رفتن به یوونتوس، کونته او را احیا کرد تا شماره 10 یوونتوس در عرض یک سال از بازیکنی تمام شده دوباره به یکی از بهترین‌ مهاجمین دنیا مبدل گردد. الکسیس سانچز نیز به نوعی چنین شرایطی دارد، مسائل حاشیه‌ای او را نیز مانند ته‌وز از درخشیدن در شهر منچستر منع کرده و حالا با رفتن به اینتر، کونته می‌تواند همه‎ی کارهایی را که برای احیا ته‌وز انجام داده برای احیا او نیز انجام بدهد.
اینتر در آخرین بازی فصل قبل خود موفق شد با پیروزی مقابل امپولی و در نتیجه تثبیت جایگاه چهارم، مهر تاییدی بر حضورش در لیگ قهرمانان اروپا بزند اما تنها حضور در جمع چهار تیم پایانی، مالکان چینی این باشگاه را راضی نمی کند زیرا آنها می خواهند هرچه سریعتر فاتح اسکودتو شوند. به همین دلیل است که آنها حاضر شدند با ارائه دستمزدی 11 میلیون یورویی در فصل، به سراغ آنتونیو کونته بروند و او را جانشین لوچانو اسپالتی کنند. کونته در چلسی و یوونتوس نشان داده از راه قهرمانی در لیگ یک کشور شناخت دارد و همین موضوع طرفداران نراتزوری را برای قهرمانی امیدوارتر از فصول قبل کرده اما آنها در لیگ، رقیبی تا دندان مسلح به نام یووه دارند هرچند که نباید نام ناپولی را نیز فراموش کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین

به گزارش قدس آنلاین، لین شیجیانگ معاون سازمان فضایی انسانی چین در نشستی مطبوعاتی گفت: این فضاپیما حامل سه فضانورد به نام‌های یه گوانگ فو، لی کونگ و لی گوانگسو برای انجام ماموریت فضایی «شنژو-۱۸» خواهد بود و یه گوانگ فو فرماندهی این فضاپیما را برعهده خواهد داشت.

«شنژو-۱۸» سی و دومین ماموریت پروازی برنامه فضایی انسانی چین و سومین ماموریت انسانی در مرحله کاربرد و توسعه ایستگاه فضایی چین است.

خدمه این فضاپیما حدود شش ماه در مدار می‌مانند و قرار است اواخر اکتبر سال جاری میلادی(مهر-آبان) به محل فرود «دانگ فنگ» در شمال چین در منطقه خودمختار مغولستان داخلی بازگردند.

به گفته لین شیجیانگ، خدمه «شنژو-۱۸» طی اقامت خود در مدار، شاهد ورود سفینه حامل بار «تیانژو-۸» و فضاپیمای سرنشین‌دار «شنژو-۱۹» خواهند بود.

وی بیان کرد: ساختار ایستگاه فضایی اکنون در وضعیت پایداری قرار دارد و همه تجهیزات به خوبی کار می کنند. کیفیت فضاپیمای سرنشین‌دار «شنژو-۱۸» و موشک حامل «لانگ مارچ-۲f» تحت کنترل است.

لین شیجیانگ افزود: خدمه «شنژو-۱۸» سلامت هستند و تاسیسات سیستم زمینی عملکرد پایداری دارند. همه مقدمات لازم برای پرتاب تکمیل شده اند.

این پرتاب با یک موشک حامل «لانگ مارچ-۲f» انجام خواهد شد که به زودی با سوخت پر می‌شود.

وی ادامه داد: خدمه «شنژو-۱۷» قرار است ۳۰ آوریل(۱۱ اردیبهشت) پس از تحویل کار در مدار به خدمه «شنژو-۱۸» به محل فرود «دونگ فنگ» بازگردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!