Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده می‌گوید اگر فاتی کماکان به عملکرد خوبش ادامه بدهد، احتمالا باز هم شانس بازی پیدا خواهد کرد.

طرفداری - ارنستو والورده به پیروزی 5-2 بارسلونا مقابل بتیس واکنش نشان داد.

آبی اناری‌ها که بازی اول فصل خود را در سن مامس واگذار کرده بودند، شب گذشته علی رغم اینکه ابتدا با گل نبیل فکیر از حریف عقب افتادند اما با درخشش گریزمان و بازیکنان لاماسیایی تیم، 5 گل زدند و سه امتیاز را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده پس از بازی گفت:

تیم امشب در همان مسیر بازی با بیلبائو بود. به نظرم در آن بازی هم ما مالک توپ و میدان بودیم و در شرایطی بازی را باختیم که به همان نحو، می‌توانستیم برنده بازی باشیم. امروز هم خیلی خوب شروع کردیم اما باز هم گل اول را خوردیم. شروعمان عالی بود اما واکنشمان به گلی که خوردیم، علی رغم ضربه روحی که به تیم می‌زند، فوق العاده بود. پس از گل فکیر، رفته رفته دوباره خودمان را پیدا کردیم. اینکه با تساوی به رختکن رفتیم، نکته مثبتی بود. گرچه که همان نیمه اول هم می‌توانستیم با برد به رختکن برویم.

سرعت دادن به بازی همیشه به سود ما تمام می‌شود به خصوص اگر در خط حمله باشد. در مجموع همه تیم عملکرد خوبی داشت. گریزمان که درخشید ولی رافینیا و کارلس پرز هم شب خوبی را پشت سر گذاشتند. بازی امشب برای آنتوان بسیار مهم بود. همه این را می‌دانستند و او واکنش خیلی خوبی نشان داد. آنتوان در خط میانی با چند بازیکن حریف دوره شده بود و همه می‌دانیم او در لمس توپ‌های اولش چقدر باهوش است. اگر همه مهاجمان ما مشارکت در بازیسازی تیم داشته باشند، شانس خوبی برای پیروز شدن خواهیم داشت. با این حال حریفان اگرچه خیلی کم به محوطه جریمه ما نفوذ می‌کنند اما موفق به گلزنی می‌شوند. برای حل این مشکل راهی جز تلاش نیست. 

نیمکت نشینی راکیتیچ؟ هافبک‌های بسیار زیادی داریم و مربی باید از بین آنها انتخاب کند. امشب بازی به نحوی پیش رفت که به نظرم نیازی نبود راکیتیچ به زمین برود. اما بازی قبلی او به زمین رفت. تصمیمات امشب بر اساس نقل و انتقالات احتمالی گرفته شد؟ نه. یک مربی نمی‌تواند زیاد به چیزی بیش از بازی فکر کند.

اولین بازی آنسو فاتی با پیراهن بارسلونا؟ او بازیکنی بااعتماد به نفس، سریع، درگیرشونده و تکنیکی است که به خوبی در فضاها حرکت می‌کند. آنسو جوان ترین بازیکنی است که در عمر مربی‌گری‌ام به او بازی دادم. درست همان طور که برای ارزشیابی عملکرد بازیکنان باتجربه، به تجربه‌شان نگاه نمی‌کنید و صرفا عملکردشان مهم است، درباره بازیکنان جوان هم قاعده همین است. سن برای من اهمیتی ندارد. واقعیت این است که آنسو همه ما را غافلگیر کرده است. کارلس پرز هم شب فوق العاده‌ای را سپری کرد. این را بیشتر مدیون پیش فصل بسیار خوبش است. البته سال گذشته هم در پیش فصل حضور داشت.

غیبت مسی؟ فکر نمی‌کنم بتوان گفت مصدومیت او عود کرده است. صرفا آسیب دیدگی مختصری داشت و همان طور که قبل از بازی هم گفتم، به هیچ عنوان قرار نبود او را مجبور به بازی کنیم. تنها چیزی که نمی‌خواهیم، عود کردن مصدومیت او است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس

شهاب زاهدی در جی‌لیگ ژاپن یک گل تماشایی به ثمر رساند.

طرفداری | اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی واکنش نشان داد.

روز گذشته شهاب زاهدی با یک ضربه دیدنی از زمین خودی، دروازه تیم حریف را باز کرد تا بار دیگر در فوکوئوکا بدرخشد. اوسمار ویرا مربی سابق شهاب زاهدی در پرسپولیس به این سوپرگل شاگرد سابق خود واکنش نشان داد و نوشت:

جب گلی! تبریک! پله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند!

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • واکنش حامدی فر به درگیری با بازیکن ذوب آهن+فیلم
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • واکنش تهیه کننده «پرویزخان» به اعتراض احمدرضا عابدزاده
  • ادامه واکنش‌ها به یک گزارش بی نامه و نشان از BBC + فیلم
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!